Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

Noen bilder fra i går!

 

DSC_0551.jpg

 

DSC_0552.jpg

 

DSC_0553.jpg

 

DSC_0554.jpg

 

DSC_0556.jpg

 

Larsern har sikkert noen bedre :)

 

Tok et når jeg kom hjem i går også..

 

DSC_0562.jpg

 

Er ikke så halvgæærnt syns jeg, på 6 mil med riksvei :) Var nede på 0,5 2 ganger, men litt partier med mye motbakke gjorde at jeg ikke klarte å holde den der (eller se 4 tallet :o ).. :)

 

Kaliperne skal friskes opp :) Og kapittel senk........

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå begynner den å bli skikkelig fet! Men senk vil nok gjøre seg nå, men etter hva jeg forstår er du GANSKE klar for å få det på:) Hva skal du gjøre med kaliperne?

 

Og en ting til; det forbruket du har, skal du absolutt være fornøyd med.. Min ligger som regel over literen, med 98 bensin.. En smule dyrere å kjøre med, men men. Har vel sagt en gang at jeg aldri skal ha dieselbil, så det er vel det jeg forsøker å holde..?

 

Har du kalibrert drivstoffmåleren med vag-com´en eller?

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Ja, RIMLIG klar for å få det nå ja, men gjett hva som er enda mer forsinket? :idea:

Kaliperne skal jeg male opp med rødt, for fargen er så falmet :) Gjorde det på gamle Polon, og det blei så sykt mye bedre :)

 

Greit fornøyd med forbruket ja, men hører til at med normal kjøring ligger den stortsett på 0,6. Kjørte litt ekstra pent nå for å se om jeg kunne se 0.4 tallet :p Men uansett ikke værst :)

Men din går sikkert en god del bedre da så ;)

Har ikke kalibrert den nei. Åssen gjøres det? :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går forhåpentligvis litt bedre ja.. :)

 

Vet ikke hvordan man gjør det, men var bare en som mente på at der kunne være differanse mellom det man måler i bil og det man måler "manuelt". Han mente på at denne forskjellen forsvant dersom drivstoffmåleren ble kalibrert. Vet ikke mer enn det.. Er jo kanskje ikke så nyttig i det daglige, men greit å vite hva bilen bruker av og til. Idag lå min på over 1,1, nesten 1,2 ifølge computeren. Syns det er noe drøyt, virker som den bruker mer når det er skikkelig varmt også. Litt mot normalt kanskje? :)

 

Du burde få lakkert det sorte i senter på felgene i raceblue:) Tror det kunne blitt stilig..

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. kan jo teste ut med vag-com om jeg finner noe evt :) Oi, den ligger på såpass altså.. mye hk ca har du i den da?

Kunne blitt stilig det :) Men felga blir nok slik de er, hvartfall i år. kanskje modd av senter bare evt.. :) Felgene er ganske bra på ET etc hvartfall. bak er det ca 2-3mm klaring innover, og stikker litt på utsiden. Strekker pent på innsiden :) får teste en liten spacer når den er senket, men er nok ganske maks av det som går. Hvartfall med mye senk :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik bilen er nå, så skal den yte ca 300hk. Så det er forståelig at den bruker litt, jeg har kanskje ikke den letteste speedfoten heller da..

 

Felgene ser ut som de sitter veldig bra på din ja, blir spennende å se hvordan det blir med senk.. På min går de faktisk i, ikke ofte da. Har kanskje skjedd 2-3 ganger.. Min er senket 45, men bare med H&R fjærer. Innser at jeg må ha på ett godt coiloversett, da den ikke henger så godt som jeg skulle ønske.. Har også lyst til å ha den litt lavere, men det får bli til våren igjen. Da skal jeg ha meg nye felger også:)

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass ja :) Da går den nok greit ja, sålenge jeg syns 170 dieselgamper fungerer greit nok :) hehe..

å? hmm.. må undersøke litt hvor langt ned jeg kommer før det subber.. ser det er en "subbekant" bak i overgangen mellom bakskjerm og fanger :p

Ellers er siste update at 2 månede venting er avbestilt og nytt senkesett er bestilt! :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer veldig om dagen.. Har et koplett 6 delers Milotec RS bodykit ferdig lakkert, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal sette det på eller ikke... Ombestemmer meg hver dag.. Noen synspukter? :)

(Evt om noen er intr kan bud mottas, for ser jeg det på rett dag, kan jeg finne på å selge også ;))

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått montert på den fotplata, som matcher pedalene :) Litt mer helhet. (har ikke bilde enda) Skal montere panserløfteren i morgen, samt lime spoiler tenkte jeg! ;) Senk er nå endelig (faktiskt!) på vei! :D

Har også prøvemoddet antennefoten, så nå må nok den byttes også :drunk:

Startet også litt smått på prosjekt eksos i stad

 

Dieselstuss?

DSC00188.jpg

 

Eller DTM?

DSC00189.jpg

 

Stay tuned :thumb

 

Resultatet kommer den 9.juli om visninga går bra :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag endelig montert panserløfteren :) litt knot å montere, men veldig greit, bare en har en til å holde panseret mens en skrur :)

har også limt spioler i dag :D Ellers krysser jeg fingrene for å hente senk på fredag, så jeg kan skru litt i helga :)

 

Btw, noen som har Octavia med klima uten avkjølt hanskerom? da her jeg kit til salgs for en billig penge :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=C9T0X0F69K0&hl=nb_NO&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=C9T0X0F69K0&hl=nb_NO&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>

 

:) Swissvax gjør jobben :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår