Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

Jeg syns det ble skikkelig stilig med den nye fronten. Har faktisk tenk å gjøre det samme med nedre grill selv, bare droppe midtdekselet så man ser rett inn på den ekstra intercooler'en:)

 

Bestilte du fra Superskoda?

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk, veldig fornøyd selv :) men trenger senk :p får ikke sakt nok hvor mye den trenger det :p Eneste problemet med det "stigsol" er at det er sentergrillen som låser sidedekslene.. men det går sikker å løse det på en måte :) (kan jo evt ikke ha nettingen der, men kunn den blanke ramma, da det er den som låser)

Ja, det er superskoda varer :) rask og grei levering :) Eneste var at pakka blei stoppa i tollen, men gikk bra det også :p

 

Lekte med vagcom i stad også, så nå er det tåke/park som vanlig kjørelys, og når det er mørkt slår lyssensor over til xenonnærlysa :)

Park er også dimmet ned 40% og frontblink er kodet til å lyse 25% :) spent på å se i mørket, og evt justere litt :) bilder kommer

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke evt an å lime eller smelte delene på sidene fast tror du?

 

Har du vagcom utstyr og evt hvor har du skaffet deg dette?

 

Det du sier med omprogrammering av lyset har jeg også hatt lyst å gjøre, men viste ikke at dette var mulig å gjøre på egenhånd..

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert :) Ellers om du bare setter i ramma, så er det jo helt åpent inni :) da skjuler du også festene i fangeren til org gitteret. Kan jo lakkere den blanke rammen svart også :)

 

Jeg har RossTech VCDS (Vag-Com) kabel ja :) kostet rundt 3000kr. :)

Her er bilde med 25% blink

 

DSC_0447.jpg

 

DSC_0449-1.jpg

 

Syns det blei litt mye, så satte den ned til 15%

 

DSC_0456.jpg

 

DSC_0457.jpg

 

DSC_0458.jpg

 

Syns det blei greit, så da blir det midlertidlig lys setup fram til senk er godkjent :)

Har også fått koblet opp telefon på stereo. Jeg har SE Aino, og med den følger det med bluetooth adapter. En ledning til 49kr på claas olson, også var den koblet til Aux-inngangen i armlene :D

 

DSC_0451-1.jpg

 

DSC_0452.jpg

 

Litt kjedelige bilder enda, men ikke så lett å få en helt org RS så veldig spennende :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg kjøpte kablen av Bildiagnose eller noe sånt :) Holder til ikke så langt fra meg, så kjøpte der :) Kunne helt sikkert fått den billigere fra RossTech selv eller lignende, men fikk med Norsk lisens fra der jeg kjøpte og de driver å utvikler programmet til norsk også :) Sponse lokale aktører litt også :thumb

Ser ut til at jeg får hentet felgene i morgen! :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg xer fingrene for det! Hadde håpet å hente de i dag, men så på sporingen at de ikke var framme enda. Så håper de er det i morgen! :D Og Ole-mann, det er F meg jeg å! :D :titties:

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, og morsom signatur. Blah. ;)

Det var VIRKELIG IKKE jeg som begynte den der altså :)

 

Be dem forte seg da for SVARTE hehe.

 

Ole

 

hehe, leverte dekk og felger nå, og han kunne kanskje få det til i morgen, men hvarftall i løpet av helgen :) Ser også lyst ut ang senk til neste helg, så nå begynner det å nærme seg morro :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår