Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

Hadde et mini RS treff i går med Mikael1977 her, kodet litt med vag-com og jugde litt :D

 

DSC00211.jpg

 

Og fått litt mer deler :)

 

DSC00212.jpg

 

Whiteline anti lift kit og foring til nedre motorfeste

 

24mm H&R stag bak er på vei :)

 

Kan nevne et par episoder som jeg syns har vært ålreite :D

Var i butikken forrige uke og når jeg gikk ut holdt jeg døra for ei litt eldre dame som kom bak meg. Så gikk jeg til bilen som stod rett ved døra, også sier damen; "Det var da en veldig fin bil du har. Hvordan merke er det?"

Jeg; "jo takk, den er grei den :D Det er en skoda"

Damen; "Skoda ja, de har kommet seg veldig. Også så nyydelig farge da. jah."

:D

 

Også i går var jeg en tur innom polet og parkerte da tvers over veien på en p-plass. Det var en "nyere-nordmann" med en liten sønn som jeg så at titta litt på bilen når jeg parkerte, og når jeg kom ut igjen kom de bort til meg og han sa på så godt norsk han klarte, at han syns bilen var drit fin, og kule felger og greier :D også spoilern og fargen da syns han var bra :D

 

Den vekker tydligvis oppsikt :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ja på tide med litt bilder igjen vel :) Ikke skjedd noe mer siden sist men.. Venter snart desperat på et svar fra Spax ang senk, og gjør snart et drastisk tiltak...

Men det som har skjedd er at jeg røk på en såpe-smell for litt siden, med for sterk såpe på en selvvask som tok alt som hette voks fra bilen.. så derfor fikk den er ny runde med Swissvax Mirage forrige uke :)

 

20% park i halvmørke

DSC_0641.jpg

 

DSC_0642.jpg

 

and the sun is shining :D

DSC_0646.jpg

 

DSC_0647.jpg

 

DSC_0648.jpg

 

DSC_0653.jpg

 

er én ny mod, noen som ser hva? :) ellers kommer H&R staget denne uken :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på tide med litt bilder igjen vel :) Ikke skjedd noe mer siden sist men.. Venter snart desperat på et svar fra Spax ang senk, og gjør snart et drastisk tiltak...

Men det som har skjedd er at jeg røk på en såpe-smell for litt siden, med for sterk såpe på en selvvask som tok alt som hette voks fra bilen.. så derfor fikk den er ny runde med Swissvax Mirage forrige uke :)

 

20% park i halvmørke

DSC_0641.jpg

 

DSC_0642.jpg

 

and the sun is shining :D

DSC_0646.jpg

 

DSC_0647.jpg

 

DSC_0648.jpg

 

DSC_0653.jpg

 

er én ny mod, noen som ser hva? :) ellers kommer H&R staget denne uken :D

 

Fått den lengre ned mot gulvet?

Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod

Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt en ting til deg Stambo.. Dette var en stk strøken Octavia RS. Bare å lige ut flere bilder. Kommer snart ut med bilder av den nye doningen min. ;) Må bare komme meg hjem først.

 

Takk for det :D Den er i ganske bra stand, om jeg kan si det selv, men litt bruksmerker er det jo på en 3 år gammel bil. stensprut etc, men er absolutt ikke den værste ;)

Flere bilder kommer det til å komme kjenner jeg meg selv rett :hammer

Den er senket som den har vært siste halvannen måneden, men venter på svar fra Spax om det skal være sånn. Vurderer salg av senken, bare pga jeg har en overdreven sans for lave biler :p Men er et bra sett med gromme dempere så syns det også egentlig..

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D Den er i ganske bra stand, om jeg kan si det selv, men litt bruksmerker er det jo på en 3 år gammel bil. stensprut etc, men er absolutt ikke den værste ;)

Flere bilder kommer det til å komme kjenner jeg meg selv rett :hammer

Den er senket som den har vært siste halvannen måneden, men venter på svar fra Spax om det skal være sånn. Vurderer salg av senken, bare pga jeg har en overdreven sans for lave biler :p Men er et bra sett med gromme dempere så syns det også egentlig..

 

Ja det ma jeg si den er ja. :)

Okei. Sa du har ikke fatt den lengre ned mot bakken altsa, Provde a se hvilke mod du hadde gjort med bilen siden du skrev det. Har du tenkt a fa den lengre ned mot bakken da? Noe videre planer sann ellers med skuten?

Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod

Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått den lengere ned enda, dessverre, men ned skal den :) Den lille nye modden kan sees på bakluka ;) Videre er det ikke så veldig mye, da jeg er veldig fornøyd med åssen den ser ut nå :) litt smådetaljer bare :)

Jeg har et Milotec RS bodykit som er lakkert, men har bestem meg for å ikke sette det på. Liker den så godt som den er nå. :) Så er det noen med RS her, så har dere muligheten til et knallkjøp nå! ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått den lengere ned enda, dessverre, men ned skal den :) Den lille nye modden kan sees på bakluka ;) Videre er det ikke så veldig mye, da jeg er veldig fornøyd med åssen den ser ut nå :) litt smådetaljer bare :)

Jeg har et Milotec RS bodykit som er lakkert, men har bestem meg for å ikke sette det på. Liker den så godt som den er nå. :) Så er det noen med RS her, så har dere muligheten til et knallkjøp nå! ;)

 

Ja du må ha den slik den er. Så det var godt du tok til fornuft og ikke ville slenge på den nye bodykit`et.

Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod

Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

 

Da var H&R staget på :)

 

Org 21mm vs H&R 24mm. H&R staget veide vel også ca 3 ganger så mye som orgstaget

DSC_0644.jpg

 

DSC_0645.jpg

 

Også var jeg nettopp og så på noen felger, og brått så hadde jeg handlet meg vinterhjul! :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår