Gå til innhold

Tips til bil til 200k med 200hk++

Ranger emnet


Alticity

Anbefalte innlegg

Hei!

Da skal jeg kjøpe meg ny bil til sommeren!

Har sett på alt som er og se på av annonser og har egentlig satt meg fast, og trenger ny input fra dere!

 

Det jeg vill ha er en er en bil med 200 orginale hk minst. Hvis jeg kjøper en med 200hk så blir den nok chiptrimmet til 250. At den skal være litt spesiell. Morsom å sportslig kjøre må den også være. vill helst ha drift på alle 4 hjul og det må være plass til 2 normale mennesker i baksetet:)

 

Prisklasse ca 200k

 

Noen tips folkens?

Endret av Alticity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Audi S4, S6, S2 avant eller RS2 må jo åpenbart oppfylle kravene dine.

I klassen over bakhjulstrekkere finner man BMW M5, 530 og 540.Så er det mulig jeg banner litt i kirka, men jeg tør tenke litt utenfor boksen, og tør foreslå en BMW 530 diesel (184 eller 193 hester/390 eller 410 newton uten chip) gir utrolig mye bil for pengene, relativt sportslig, ett herlig jevnt drag, og ett meget fornuftig drivstofforbruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A8 er vell mer luksus enn sport da;)

 

Har tenkt/sett veldig mye på RS2, veldig rå bil det ja!:) Har vært og prøvekjørt et par stk også:)Veldig vanskelig og finne et fint eksemplar da.. Men finnes det noe alternativ til RS2? Altså 300hk,sport til de grader. greit intreiør med grei luksus?

Hva synes dere om Audi S3 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S3 er en ålreit bil. Men ettersom du nevnte at du ville ha plass til 2 normale personer i baksetet, så tok jeg den ikke med i oppramsinga.

 

Ser den ja, og den blir egenlig litt for lik en golf, og da blir den fort for vanlig:)

 

Finnes det ingen Venstrestyrt Skyline GTR i Norges land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 er uaktuelt pga E36 chassiet som absulutt alle har!

Er det ikke bare å kjøpe en ordentlig M3 isteden da, som absolutt ikke alle har? (E30 M3)

Men nå ser jeg de har begynt å krype litt over 200k de også så...

 

cramer-feb09-1.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår