licorice84 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 hei! skal snart prøve å få skilter på radoen min. det er montert Spax nitrogendempere på bilen. er usikker på om fjærene følgte med til demperne, eller om det er en annen leverandør. har prøvd å finne nummer på fjærene, men uten hell. det eneste jeg fant, var en H&R "kloss" som var tredd utenpå demperne. det kan indikere at fjærene er fra H&R. uansett, må selve demperne også godkjennes, eller holder det med nr og papirer på fjærene? frister nesten å kjøpe nye coilovers, så vet jeg hva jeg har + at jeg får med alt av papirer. mvh Marius Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 er demperne TUV-godkjent, så holder det med å få godkjent fjærene, vil jeg tro. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 takk for svar, prøver å finne ut litt om det nå. ikke lett, siden jeg sitter i utlandet:/ kjedelig å kjøpe nytt hvis jeg kan få godkjent det jeg har, men må jeg så må jeg. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 titter litt på nye coilovers mens jeg forsøker å nøste inn hva jeg egentlig har fra før. to sterke kandidater, er disse: http://www.streetdesign.no/?id=25595 og disse: http://www.partsandretards.no/webshop/product/49274/6394 noen som har noen erfaringer med dem? har selv hatt FK Silverline på en Civic VTi jeg hadde før, og det var helt greit. passe stivt, men fremdeles nok komfort til daglig kjøring. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 titter litt på nye coilovers mens jeg forsøker å nøste inn hva jeg egentlig har fra før. to sterke kandidater, er disse:http://www.streetdesign.no/?id=25595 og disse: http://www.partsandretards.no/webshop/product/49274/6394 noen som har noen erfaringer med dem? har selv hatt FK Silverline på en Civic VTi jeg hadde før, og det var helt greit. passe stivt, men fremdeles nok komfort til daglig kjøring. Hei siden du referer til min webshop så skal jeg gi deg litt mer info på disse settene. FK Sport Edition + er det rimeligste alternativet fra FK med justerbare dempere, veldig bra sett men kanskje beregnet for litt mer behagelig oppsett. Står ikke webshoppen min, men har det settet til samme pris som SPAX RSX. Om jeg skulle valgt sett selv, og det sier jeg som Norges største FK-forhandler så ville jeg valgt Spax RSX. Dette er et vanvittig bra sett til nissepris, det har spec som tilsvarer KW variant 3 til 1/3 av prisen. Bakdemperne juster du trykk nede på demperen. Det er også rustfritt i motsetning til FK Sport Edition +. Om du vil ha referanser fra en som har SPAX RSX på en Golf 2 og du er medlem av VACN så se på tråden til Roger Hjemseth og "Silver'n" som han kaller bilen sin. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 jeg er VACN-medlem, vettu... og jeg har allerede bestemt meg hvis det blir innkjøp av nytt kit: Spax RSX :) Mvh Marius Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 det er bare gummi bufferen som er fra h&r. spax settet fulgte med når jeg kjøpte bilen å da var det montert h&r justerbart bake. bufferten manglet på spax demperne så da flytta jeg over fra h&r settet:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 ah! så nemlig den H&R-bufferen, og da begynte jeg å lure på om det var H&R fjærer:) leiter meg grønn etter nummer på demper/fjær, men har ikke funnet noe hittil. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg