Terjeth Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Røffe seter i den delebilen så det ut for:) Justerbart på den? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 ta seter, fangere, lister, coilovers osv osv :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 ja, setene er digg :D åsså ser de helt nye ut :) Koni coilovers ja :) hadde ifølge forgje eier kosta 12000 nytt :) men har ikke funnet det på nettet non vei.. er mye som skal over ja, bilen skal total forandres nå er planen :) clean 90 look cumin up :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 ja, setene er digg :D åsså ser de helt nye ut :) Koni coilovers ja :) hadde ifølge forgje eier kosta 12000 nytt :) men har ikke funnet det på nettet non vei.. er mye som skal over ja, bilen skal total forandres nå er planen :) clean 90 look cumin up :) Da har du vel en liten jobb forran deg :P Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 hehe, joda men tar litt om ganga å har god tid :) første som skal gjøres er å lage nye fester til bøttestolene, prøve å rette bulken i ene 16" felgen min å sette over førerdøra fra delebilen :) etter det kommer ting som det faller seg :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 da er bulken i felgen retta, førerdøra satt over og ene bøttestolen satt inn :) lakk til bilen er kjøpt, gikk for mørk blå nå :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 egentlig helt unødvendig å oppdatere her men.. 88- dører :) strøkne dørtrekk :D midtkonsoll montert :) gleder meg til å få inn svart dasj :D godstolen min, ikke sikker om jeg monterer den andre eller tar de ut å selger de, syns de ble litt store i golfen :P lakken: fargen lyver veldig, er mye mørkere en bilde viser.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Stratos-blå?:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 som sagt, bildet ble mye lysere en den reelle fargen :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Blir bra det. Blir spennende å se:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Kult med den fargen da! Ser for meg at den fargen kan bli bra på den bilen :) De stolene var stygge synes jeg :P Føler også at de blir altfor store i en golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 tror fargen blir bra ja :D gleder meg til å begynne å male :D syns stolene er fete, åsså er de sykt gode å sitte i! :) men de er i største laget ja, så spørs nok om ikke orginal stolen kommer inn igjen etterhvert :P håper på mildvær snart igjen så snøen kan forsvinne å jeg kan finne igjen delebilen min å begynne å sette over 90fangerene å litt sånn :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 skulle egentlig komt litt bilder nå men finner ikke kabelen :P men nå er svart dash på plass i bilen :D å jeg har hanla nye sommer hjul :P (igjen :P ) 15" Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Neineinei, sånna felger fungerer jo ikke på golf! Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 jo, de fungerer :) de er runde så golfen kan trille greit og de er utstyrt med 4 hull som gjør dem enkle og montere :) dermed fungerer de :) 90fanger montert forann nå :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg