lervik90 Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Rått dørtrekk! Det likte jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 takker :D fått på skvett lapper framme nå, ble greit det :) å det gamle panseret ble satt på igjen alerede morranen etter det andre ble satt på :) anbefaler foreseten alle med golf eldre en 86 å modde spyler dyser fra nyere (enn 86), da disse er VELDIG mye bedre :) men må modifiseres litt.. dette har jeg altså gjort på min :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 kuli :) Jeg har skvettlapper på min rotte, men de subber nedi når jeg svinger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 er jo rått med skvettlapper som soper :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 ja, det er kult, men det bråker så sykt og i lengden suger det .. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 så langt har jeg ikke tenkt :P hehe har sett film ikveld, å jeg har virkelig funnet mitt forbilde :D syns golfen min minner litt om herbie jeg, lever litt egent liv til tider :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 update :D før: Nuh :wub: mye bedre å kjøre med å ser mye bedre ut :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg synes det ser verre ut, selge du det gamle rattet ditt? det var rått:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 haha, gal mann :D det gamle så ut som et bussratt og var like stort og :P bytter aldri tilbake frivillig, men tror jeg beholder det orginale i tilfelle det blir kluss med EU kontroll :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 kjørte av skvettlappene mine før jeg fikk tatt bilde av dem :( ny dynamoreim :) gamle var KLEIN :P var på offroad tur igår :D noen fordeler er det med usenka bil :P skulle bare hatt syncro.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Er det et sted i norges langstrakte landskap et sted der det ikke er snø!? Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 sørlandskysten :D men er meldt snø å masse minus igjen i slutten av uka :( hvor mye er ok pris for en brukt grill av typen med doble lykter + ekstralyktene? :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 bitteliten update idag og :P MOMO Italy, var så fin pris på disse at jeg kunne ikke la vær :P åsså fikk jeg disse her om dagen, var vist en forsinka julepressang :lol: Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dajusnes Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hvor er den gule lampa du hadde montert? :p Siter VW golf mk5 2005, low is a lifestyle! Vw golf mk1 1983 X Toyota celica gt4 1991 X Bmw e36 325 1992 X Honda civic hb 1,4is X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 ligger i verkstedet ekko vei :P delebil :D kanske disse og skal over? hmm Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg