TurboAlven Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 til nå har jeg bare brukt relativt grovt sand papir, pusse maskin og autoglym :) skal gå over med finere sandpapir for hånd og gi den et par runder til ned autoglym eller autosol :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 har gått over felgen med 600 papir nå, å autosol, men tror enda jeg må ha en runde med no finere papir.. åsså er det noen svarte flekker som jeg ikke får vekk... sånn ser hvertfall felgen ut nå :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 har gått over felgen med 600 papir nå, å autosol, men tror enda jeg må ha en runde med no finere papir.. åsså er det noen svarte flekker som jeg ikke får vekk...sånn ser hvertfall felgen ut nå :) Jeg brukte ca 40 timer på mine kanter startet med 120 (80 på enkelte steder)-150-240-320-400-500-600-800-1000-1500-2000 og så 2 runder på poleringsmaskin med to forskjellige poleringsskiver (fin og finere) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 (endret) bare 40 timer :O Endret Oktober 18, 2010 av MacGyver93 Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 hørtes gøy ut :) jeg har vel brukt rundt 3 timer på den ene felgen der, ikke så mye som gjenstår før jeg er fornøyd :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 hørtes gøy ut :) jeg har vel brukt rundt 3 timer på den ene felgen der, ikke så mye som gjenstår før jeg er fornøyd :) Bør minimum gå opp til 1200 pluss polering for at det skal se bra ut. Det du gjør ved å gå på finere papir er å fjerne riper fra papieret før. Autosol er for grovt til å gi skikkelig glans bedre bilde Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 så jo nye ut de der :) skal prøve meg litt fram etterhvert, men først skal jeg få tatt korrosjonen å den resterende klarlakken.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 så jo nye ut de der :)skal prøve meg litt fram etterhvert, men først skal jeg få tatt korrosjonen å den resterende klarlakken.. Bruk malingfjerner for å få det vekk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 har brukt litt tynner til nå :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 kan meddele at hvite blinklys glass til fangern kommer i posten snart :) åsså skal jeg få somla meg til å få kjøpt hvite blink til skjermene.. begynner og å haste med girkasse bytte.. noe spes jeg må tenke på når jeg setter inn 5trinns kasse fra golf3 i min 4trinns g2? kan jeg bruke den gamle gir overføringa? Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 nå ligger blanke blinklys til skjermene hos en kompis å venter på å bli hentet å montert :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 anbefaler IKKE blanke blinklys fra bilXtra, elendig kvalitet å passform.. fikk litt lyst til å ta av glassene å sote bakgrunnen, men så ikke ut til at det lot seg gjøre uten å rive de istykker :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 NÅ er hvite blinkerglass til fangeren på vei i posten :) satser på at jeg har de til sluten av uka :) ellers skjer det lite med bilen om dagen, bortsett fra at jeg manner meg opp til å dra ut motoren :P begynner å haste litt med å få den ferdig :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 brev :D godt inpakka wee :) montert :) takk til Kristian Fredrik for en grei handel :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 se der ja! god du fikk dem. ble bra! sorry det tok tid :/ må få rydda opp i det siste av delene jeg har for er bare rot nå hehe. har et svært rom med masse greier, så tok litt tid å finne dem hehe. ja fader må jo pakke ting godt inn for posten tramper jo på pakkene omtrent! utrolig at de kom hele fram egentlig.. du får si i fra om du trenger mer for begynner på rydding utover nå ;) Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg