Pizzaboi Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 henger meg på og stemmer på justerbart. Maks senk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 på grunn av veiene her kan jeg ikke ha max senk :( tipper jeg kjører på med nytt 40/40 sett etter vinteren og lakkerer fjærene svart så det ser orginalt ut til neste EU :P stress å gokjenne.. å fjærer uten TUV er jo billig å greit :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 WTF? litt plexi, lim å lakk ( som seff reagerte jævli) ble det sånn hva syns dere? :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Gjør det på begge sider og sett på sotingfilm ^_^ Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 ble bra det :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Men du skal ikke ha deg 90' fanger da :D ? *nei, jeg har ikke en jeg skal selge* Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 på grunn av veiene her kan jeg ikke ha max senk :( tipper jeg kjører på med nytt 40/40 sett etter vinteren og lakkerer fjærene svart så det ser orginalt ut til neste EU :P Bodde ikke du i Farsund..? :) hehe En god kontrollør ser forskjell.. Prisforskjellen mellom fjærer med TÜV-lapp kontra fjærer som gir mangellapp er nesten ingen.. Si meg, hvorfor sparer du ikke heller penger i vinter og handler et sett gode coilovers som du kan skru til passelig høyde og yttligere ned med tiden? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 jo men bor så aldeles ikke i sentrum :P det er ingen dum tanke å drøye å heller kjøpe coilovers. har ingen nytte av senk i vinter uansett. satser bare på å få lappen så skal golfen brukes for det det er lagd for :D lakkerte foresten fører døra idag, men glemte å ta bilde av det der :P ble endel rennemerker, men får ta de senere.. svart ble det hvertfall:) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 WTF?litt plexi, lim å lakk ( som seff reagerte jævli) ble det sånn hva syns dere? :) Så skikkelig jalla ut. Koster jo ikke mer enn 15-20 euro på ebay Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 da står det i stil til arbeidet på resten av bilen :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 litt nytt fra helga :) bilen har blitt svartere men gjenstår enda litt :P så eksprimenterte jeg litt med ei 88 dør jeg hadde liggans :) tror jeg må ha rundingen litt større åsså skal jeg kjøpe ferdige tall til å klistre på. skal fortsatt bruke de gamle dørene, denne var bare for å teste :P så siste som ble gjort var å mekke det siste blinklys glasset :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 wee :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 sorry men denne ser bare jævligere og jævligere.... du har misforstått litt hvis du prøver på rat look....mangler senk og fjern den tingen i fronten "leppa" Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 okei, det er din mening. prøver ikke på ratlook nei, de planene er lagt vekk. senk kommer som sagt, men ETTER vinteren. er fult klar over at bilen er for høy til av det ser bra ut, men den skal være praktisk.. skal tross alt være bruksbil i vinter og da ser jeg ikke at senk er nødvendig. volvo leppa du mener? har for det meste bare fått positiv respons på den og liker den selv, så den få bli på bilen. skal gjøre noe med sidene på den da jeg er enig i at det er noe der som ser feil ut.:) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Skulle iallfall stått 69 og ikke 96 på døra doooh.. Men hva er det med Sørlandet og stygge biler? Sorry bud, men du har begynt i feil ende :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg