Gå til innhold

Billig diagnosutstyr, er det brukbart og virker det?

Ranger emnet


opelduude

Anbefalte innlegg

Ser mye reklame for billig dianoseutstyr som leser og sletter feilkoder. Er slik som dette brukbart og fungerer det å bruke?

 

http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=16&zenid=5f2ad88812a9c12e2a59aff5e52640b0

Endret av opelduude

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fungere greit, og det kan fungere elendig/ikke i det hele tatt. Det virker som det varierer fra bil til bil nesten. Men tror det stort sett er ok.

 

Som oftest får man ikke lest ut/sletta feilkoder på airbagsystemet, men vet ikke om dette gjelder alle.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har nå fungert bra på de bilene jeg har testet den på, med unntak av Omega 2.5TD.

 

Den skal bare funke på -97-04. Må være bedre å kjøpe OP-COM som ikke koster stort, funker på fler biler og kan gjøre mer (f.eks. lese livedata).

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

gammel tråd, men må berre dele min erfaring me http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33585. som eg nettop har motatt. programmvaren som følgte me, var de mye tull me for å få rette drivere, firmware, activasion. etter mye forumlesing fann eg fungerande programmvare. nå funker den supert til min 94 omega x20xev.

hadde ingen anelse at de var mulig å få så masse info fra ein så gammel bil. kan sitte me pc`n i bilen i timevis. rått :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår