Krabbefett Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 (endret) Selger diverse deler fra Omega B Har ingen astra-deler nå. Omega B: - Hovedlyktbryter (Med låkelys, grøftelysbryter) | 250,- - Radiator (Trenger kontakt) | Gi bud! - Instrumentpanel | 300,- - Girkasse med clutch (Manuell, gått ca 200000km) | 1500,- - Luftfilterboks | 150,- - Hjelpevannpumpe | 200,- - Vindusviskerbryter | 100,- - Manifoil | 200,- - Svinghjul | 300,- - Servopumpe | 200! Kontakt meg for mer info, bilder eller forespørsler om andre deler. Tunge deler MÅ hentes eller kan fraktes innen noen steder i østfold mot bensinpenger. Deler som går i brevpost betaler jeg frakt ved forhåndsbetaling, om du vil ha oppkrav betaler du frakten da dette er litt for overpriset og dyrt for at jeg skal få tjent noe på salget. Endret April 29, 2010 av Krabbefett Ingen astradeler igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbefett Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Har også en massemengdemåler og en innsugsmanifoil til Omega B 96'mod. Samt overhalte (hevder de jeg kjøpte de av for 1 mnd siden) dyser til X20XEV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg