knutand Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Hei, Jeg får feilmelding for bremseklossene, og det er jo ikke så rart siden på begge framhjula er ledningen til sensoren revet rett av. Er det mulig å gjøre noe med disse ledningene (kortslutte?) for at jeg ikke skal få feilmeldinga? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Det er mulig feilmeldingen forsvinner ved å kortslutte de, men hvorfor kjøper du ikke nye istedet? Da slipper du å ødelegge bremseskivene dine når klossene du har nå er nedslitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 feilen forsvinner når du kobler sammen lednigene.. men varslere finnes på biltema :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Etter EU-kontrollen så må jeg visst bytte skiver og klosser foran. For å benytte denne sensoren, trenger jeg da orginale klosser? Har bestilt skiver + klosser fra england for gunstige £26. Tviler egentlig på at jeg skal ha bilen så lenge det tar for dette settet med klosser er slitt da ... Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Slittasjevarslerne skal passe de nye klossene også. Hvis ikke tror jeg du har fått/bestilt feil klosser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg