Gå til innhold

BMW Z3, bra førstebil?

Ranger emnet


BMWZ3

Anbefalte innlegg

mr2 er et godt valg vil jeg si! den er ikke så frisør og det er en driftsikker bil etter det jeg har hørt.;)

Øøøøøøøøøhhhh... MR2 er jo mye mer frisør enn Z3.

Er ikke noe fan av noen av dem, og generelt sett ikke CAB i det hele tatt!! (Med unntak av et par stk. som kunne gått til nød).

 

1211373989739.jpg.[roflposters.com].myspace.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var litt rask på avtrekkeren, trudde det var snakk om mk 2 mr2 med targatak.

 

Trådstarter, kjøp deg en e36 BMW 325 cab;) den ser ganske tøff ut med rette detaljer og du blir ikke tatt for å være tiltrukket av samme kjønn. Relativt driftsikker bil som går bra nok.

 

Eller kjøp deg en mr2 mk2, altså den eneste og fineste av mr2-karosseriene, så kan du kjøpe en med targatak, da har du både "cab" og hardt tak om du skulle være uhelig og lande på taket + det ser bedre ut en stofftak;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke så veldig på bmw 3-serie.. :( hadde i såfall vært en bil jeg kunne ha "driti" i og hatt det litt morro med ;) men da blir det nok ikke en så dyr en.. :p rundt 20 000 da ;) brukt opp alle pengene mine på en litt finere bil da :P

 

Merce-123; kan du sende meg en link av en sånn bil du snakker om? (ikke bmw'en) Takker for all hjelp!

 

Ja, en mx5 er jo ikke så dum, men men.. jeg holder nok en knapp (forsatt) på MB slk, BMW Z3 eller Toyota MR2... :p en er åpen for forslag xD for all del, det var en fin bil :D

 

Hvordan er en volvo s40?

 

Hvordan er en MB SLK? (cab)

 

Igjen takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke så veldig på bmw 3-serie.. :( hadde i såfall vært en bil jeg kunne ha "driti" i og hatt det litt morro med ;) men da blir det nok ikke en så dyr en.. :p rundt 20 000 da ;) brukt opp alle pengene mine på en litt finere bil da :P

 

Merce-123; kan du sende meg en link av en sånn bil du snakker om? (ikke bmw'en) Takker for all hjelp!

 

Ja, en mx5 er jo ikke så dum, men men.. jeg holder nok en knapp (forsatt) på MB slk, BMW Z3 eller Toyota MR2... :p en er åpen for forslag xD for all del, det var en fin bil :D

 

Hvordan er en volvo s40?

 

Hvordan er en MB SLK? (cab)

 

Igjen takk for alle svar! :)

 

av bilene du ønsker så vil jeg helt klart anbefale volvo s40, den er billig i drift, den er billig i innkjøp, den er holdbar, den har god plass innvendig(noe som er viktig den dagen du skal på tur) og den er en allsidig bil som du kan bruke året rundt uten trøbbel, billig forsikring(slik at du kan registrere bilen på deg selv og opparbeide deg bonus)

 

ellers så ville jeg personlig valgt en slik av bilene du vurderer

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1094882;Modified=1271875537

 

mk 2(mark 2 eller generasjon 2) toyota mr2 turbo, sportslig bil som ser bra ut, har bakhjulstrekk og motoren bak(som supersportsbilene pleier å ha), den jeg linker til er litt dyr, men du får slike biler langt billigere også om du syns den var dyr(men den er original og det er kjekt i begynnelsen) det står dessverre ingen mr2 med targa-tak til salgs på autodb akkurat nå, men det kan du se etter selv, både på autodb og finn;) lykke til med kjøp av førstebil!

 

jeg tillater meg også å legge ut et par "outsidere" som du bør ta en titt på, som jeg garanterer at er mye bil for pengene

bmw 5-serie(skinn, flott design osv)

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1090967;Modified=1271793082

 

jeg hadde en slik som dette som førstebil, bare med større motor, dette er bil jeg også varmt kan anbefale, disse går langt og er fine og går meget billig(som er bra når du skal kjøre mye, noe du vil gjøre de første årene med lappen)

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1084363;Modified=1271215198

 

eller hva med en kurrant og prisgunstig volkswagen? med litt ekstra power under panseret?

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1094047;Modified=1271796222

 

eller hva med en gunstig asiater? som ser bra ut og er god å kjøre + sikker?

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=579109;Modified=1264626035

 

hva du enn velger, så ville jeg anbefale at bilen er senket litt, at det ikke er så stor klaring i mellom dekket og hjulbuene, samt litt finere felger, det løfter bilen veldig utseendemessig;)

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cab er vanvittig digg på sommeren ja, men den er usikker, derfor bil jeg anbefale deg å droppe det, selv om det er behagelig, de er kalde på vinteren, foreldrene dine blir nok litt mer redde for deg, jeg har sett to dødsulykker med cabriolet og det endrer litt syn på sakene, samt at det er kaldt store deler av året og da får du ikke bruk for cabrioleten.

 

Forsikringen vet jeg lite om når det gjelder mr2 turbo, men du kan sette den på en av dine foreldre/foresatte som gjør det billigere, bilen er i hvertfall veldig tøff da;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har jeg funnet bra bil for deg! denne er rask også, i tillegg har den gått lite!;)

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1094314;Modified=1271867316

 

her er det også hardtop som gjør bilen pen å se på! samt bråker mindre og er sikrere;) denne får du prutet ned til 135 vettu, akkurat den der hadde i hvertfall jeg veldig sansen for, siden motoren tillatter litt sprell og hardtopen løfter utseendet noe vanvittig, legg merke til amg felgene og at den er senka;) det er tøft på en ungdomsbil vettu;) hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår