SindreAL Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Har en toyota camry 2.0 xli som koker etter 5 minutter kjøring. noen ideer om hva dete kan være? - har fått mange forskjellige tips, men skal begynne på den neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Først sjekker du kjølevæskemengden. (i ekspansjonstanken og radiatoren) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Om den koker etter 5 minutters kjøring på kald motor er det stor sjans for at topp eller topppakning er defekt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remixen Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 eller ødelagt termostat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Kjølevæske var problemet når min e34 520 gjorde det samme hvertfall. hadda nada kjølevæske Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard240 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 sjekk kjølevæske mengde. viss den er på max. -> bytt termostat. Siter 1993 Ford f-250 1981 Volvo BM 2204 1957 Scania vabis B-5663 2004 vw Caddy 1990 Audi 100 quattro. solgt 1993 Audi 80. Solgt 1989 Volvo 240GL solgt 1991 Saab 9000turbo.(R.I.P)1993 Volvo 240SE. (R.I.P.)1988 Dodge ramcharger. Solgt (Angrer..) 1988 Chevrolet G20 van Solgt1979 Opel kadett c. (prosjekt)1957 volvo amazon. (on hold) 1987 Volvo 240GL (R.I.P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skagers90 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 så noen nevnte topppaking... dette er jo forholdvis greit å sjekke : nr1: sjekk om det er vann i olja eller omvendt. Nr2: om det er vannlekkasje inn i forbrenningskammeret så kan du lese ut dette på pluggene ( altså se hvem som skiller seg ut ) Dessuten blir stort sett kjøleslangene stein harde om pakningen har gått. drikker den vann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Snart 2 år gammel tråd, tror han har funnet ut av problemet :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.