Gå til innhold

TvilsomRacing Volvo 240 Turbo, 8V med RX7 kasse

Ranger emnet


TvilsomRacing

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var is sesongen igang!

Noen fordeler er det ivertfall med det kalde været :D

Har handlet en 240 til sammen med en kompis, som vi tenkte å bruke på diverse lokale is kjøringer før den røde blir ferdig ;)

 

Den har visst allerede blitt skodd med ispigg...

Så B230A motoren må vel få seg en A+T etterhvert:D (har alle deler liggende å slenge)

 

 

Bilen ser ivertfall ut til å funke godt på speilblank is :D hehe!

Håper den overlever til jeg kommer hjem fra sjøen neste uke:confused:

 

th_Is.jpg

Endret av TvilsomRacing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk :)

 

Da har 240'in tatt første etappe på veg inn til Batnefjorden. Der skal vi koble opp Nira spruten, sveise ferdig innsug og trykkrør. Før den til slutt skal mappes/bremses på rullende landevei! :D

Men får ikke levert den idag pga. crappy vær :mad:

 

Matrosen på ferga lurte også på om jeg var på veg til bilopphugger'n med den gamle Volvon :p hehe..!

 

 

15122010172.jpg

 

15122010170.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nei. Er samme mann som maskinerte toppen min som står for bygging og design av innsug! Er nokk det beste å overlate dette til en som har holdt på med det i flere år :) Jeg har heller ikke utstyr til å Tig sveise alu ( så her har jeg bidratt mest som moralsk støtte og skru-stikke sjåfør) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var rått å se på:)

 

hadde et slikt prosjekt med dama sin Volvo :P

 

men så kom unger å husplaner så det har stått stille en stund, :S men har ikke gitt opp håpet ende :D

 

Takker! Ja er kjekt å ha ett prosjekt å tusle med innimellom. Men unger og husplaner kan vel bli en liten brems på fremgang og økonomi :) Har ikke kommet meg helt til det stadiet enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår