Gå til innhold

Ny bil, ikke så mye mer en 150k. forslag?

Ranger emnet


tazie

Anbefalte innlegg

Som topic sier.. klarer ikke helt og bestemme meg for hva jeg vil prøve nå.. Vil ha minst 150hk, ellers blir det for kjedelig i forhold til gammel vane :P

 

Turbo er gøy, bakhjulstrekk er gøy, men ikke et must :)

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si hva du er ute etter og HVA som appelerer til deg da. Skjønner ærlig talt ikke at folk gidder å svare slike poster lengre. Ikke noe mot deg personlig altså :)

 

 

Helt enig. "Jeg har 150k og vil ha minst 150hk" forteller ikke så veldig mye til de som skal komme med råd. Det burde ikke være så vanskelig å finne en bil med 150k++ til den prisen. Men hva Per eller Pål egentlig ønsker seg er ikke alltid så lett å gjette seg til, og folk kommer jo bare med tips etter sin egen smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. "Jeg har 150k og vil ha minst 150hk" forteller ikke så veldig mye til de som skal komme med råd. Det burde ikke være så vanskelig å finne en bil med 150k++ til den prisen. Men hva Per eller Pål egentlig ønsker seg er ikke alltid så lett å gjette seg til, og folk kommer jo bare med tips etter sin egen smak.

 

Men i jøssenavn.. Det er jo det jeg øsnker at de skal.. Men jeg må jo kunne si om forslagene var intr. eller ikke.. Jeg har vært innom mange biler nå. alr fra slitne stasjonsvogner, til sporty'e cabrioleter, og nå trengte jeg bare litt friske ideer. Ford focus var et fint forslag, men appelerte ikke til meg. Var det vanskelig og skjønne skjønner jeg ikke at du gidder og svare. Hvis jeg visste hva jeg ville ha, så hadde jeg vel bare kjøpt det! Uten og bry noen..!

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår