Tom Andre Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Etter å ha tatt ut speedometeret og dekselet rund rattet på min Vectra B har varselampen for aribag/beltestrammer beyndt å lyse, er det noken som veit kva grunnen til det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Tror det kan skje hvis instrumentpanelet ikke er helt på plass når tenninga er skrudd på. Du må nok få sletta feilkodene på nærmeste verksted (eller andre som har muligheten). Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hvis kontakten til airbag tas av, og tenningen slås på (evnt at du napper ut stikket mens tenninga er på) vil du få varsellampe og feilkode. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Har samme problemet. Kanskje en løs kontakt. Men jeg har ikke demontert noe, lampa begynte nylig å lyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hvis du får lest ut feilkode, vil du få svar på hva som er galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasN Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Sleperingen i rattet;);) koster 400 ny på høggeren men da må du ohme ledningene og sjekke at det ikke er brudd på den også;) holder på og skifte på min nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg