Gå til innhold

Startproblemer

Ranger emnet


DidrikHA

Anbefalte innlegg

Har sliti litt med å få start på min 1.8 liter 1985 mod.

batteriet er nytt, og dynamoen lader. bilen starter med en gang med startkabler. senest i dag lot jeg den stå i 20 min på tomgang så skrudde jeg av motoren. men i det jeg vrir om nøkkelsen for å starte den igjen skjer det ikke noe som helst, høres helt død ut,

noen som hvet hva dette kan være?

Endret av DidrikHA
Skrev feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er vi pån igjen. Har byttet batteri og alt funket som det skulle. da jeg satt fra meg bilen i går på så glemte jeg og skru av sterion, så den gikk i 5 timer. fikk ikke start på den, men med startkabler funka det. da jeg kom hjem tok jeg ut og inn nøkkelen for sjekke om den starta, og det gjorde den IKKE!!!!!!!!

 

samme problem som før. lyset i bilen blir bare svakere og svakere når jeg prøver og starte den. hører klikk når jeg vrir om nøkkelen, men etter et par forsøk hører jeg ikke et eneste klikk.Dynamoen lader, sjekka i stad.

Kan det være noe som "stjeler" strøm fra batteriet?

Noen som vet hvorfor bilen er syk? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å sjekke om noe tapper den ned kan du koble fra batteriet, lade det opp. når du har ladet det kobler du den ene polen på. mellom den andre polen og batteriklemma kobler du et ampere meter. alle forbrukere skal være avslått. du skal da ha en svært lav strøm som går der (klokke og minne til stereo tar litt strøm hele tiden) hvis du ikke har noen stor strøm her er det noe annet galt....

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår