mantapanta Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har mye å si hva innpress du har på felgene dine også. Og litt hvor brede de er.En venn hadde 225/50R15 på sin B, og det subba litt i ytterkant bak. Foran husker jeg ikke om han hadde 225 eller ei. har 7x13 revolution, vet ikke innpresse på de.. har prøvd 225 bak det gikk ikke med personer i bilen, og det stakk evig langt utforbi skjermen.,... tenker det blir 205 bak og 195 foran Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
befk Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 befk, digg ascona.. men for gud`s skyld.. riv av den lykte senkeren Rive av den nei? Synes det ser fint ut med lyktelist jeg. Blir litt "sintere". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Enig med det å beholde lyktelista, passa med det stuket du har på biln.. Men den råeste asconaen of all time har ikke lykteliste.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ...var uansett ufint;/ smak å behag da;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Regner med ingen blir sure for å se min 4 dørs :p Så ett bilde av gamle bilen ;) Åsso etter en liten tur på skogen med så endte den slik :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Den kom i feil tråd :s Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 min kjære B: et par bilder av den.. Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Slenge inn ett par av mine gamle B asconaer jeg å da. den jeg hadde som 1 bil i 96/97 Siste jeg hadde. solgt for noen mnd siden. detta var de jeg fant bilde av nå.. Blir nok en B igjen bare jeg blir ferdig med div andre prosjekter. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annestadracing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hei her er en link til grom opel side http://www.omckongsberg.tk gå inn da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg