Gå til innhold

Zendora: Opel vectra B 1,6 Prosjekt

Ranger emnet


Zendora

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Vuderer Xenon i lyktene mine, men jeg vet ikke hva jeg skal bruke? ka firma? ka pærer type.. h1 i nær å fjern? slipper jeg å borre å styr da?

 

nærlysene er så sykt dårlig, lang lys også egentlig, men går greit liksom..

 

Har funnet frem 2sett med H1 til nær å fjern, så H3 til grøftelysene, vil det passe? Det kommer på totalt med frakt 1800kr ca..

 

Har H1 i nær å fjern no (xenonlook pærer).

Endret av Zendora

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe fra http://www.vvme.com, de har ganske greie priser. Og kvaliteten er også ganske greit. Jeg har kjøpt fra dem, ca 1,5 år siden de virker enda.

 

Jeg tror ikke du trenger og borre eller gjøre noe spess.

 

Du trenger å kjøpe 2 kitt, 1 for nærlys og 1 for fjærnlys, husker ikke prisen helt nå, men du kan finne det ut fra siden.

 

Det du bør gjøre etter monteringer er å justere lysene slik at du ikke blender folka. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe fra http://www.vvme.com, de har ganske greie priser. Og kvaliteten er også ganske greit. Jeg har kjøpt fra dem, ca 1,5 år siden de virker enda.

 

Jeg tror ikke du trenger og borre eller gjøre noe spess.

 

Du trenger å kjøpe 2 kitt, 1 for nærlys og 1 for fjærnlys, husker ikke prisen helt nå, men du kan finne det ut fra siden.

 

Det du bør gjøre etter monteringer er å justere lysene slik at du ikke blender folka. ;)

 

Det er greit, jeg har hørt at kvaliteten skal være grei.

Ka bil kjører du med? har du vectra med angel? derfor lurer liksom.

 

Ka str skal eg ha då?

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

har skjedd ganske lite med bilen..

blir en liten restorering av fangere etter denne harde vinteren. blir også bytting av håndbrekk, caliber, bremseklosser å skiver bak.

Fangeren bak er knekt en plass på høyreside og framme på høyreside og midtpå framme.. så blir av med framfanger å bakfanger å pusse ned hele greiene å fikse det skadde området! :(

 

gla for ho mor har fått seg garasje, kanskje eg kan stå der stedenfor hos svigers alltid?:P

skal se om jeg får opp noen bilder iløpet av dagen.

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Stilig Vectra. Vil bare si at det er fornuftig å ikke senke. Har nemlig senka min med coilovers, det se jo ganske så tøft ut, men så er det sånn at om du skal ta 4-hjulskontroll på bilen når den er senka, så er det ikkje sjangs å få både spissing og camber bra bak. Stiller du spissinga bra, blir camberen helt på tryne skjeiv, og om camberen stilles inn bra, blir spissinga helt på tryne. Vil tro at skjeiv spissing sliter mest på dekka, så valgte da skjeiv camber. Har slitt skjeivt 2 sett med dekk nå, og 6-7000 i dekk annenhvert år blir jo noe dyrt. Så lurer på å skaffe meg orginale dempere igjen for å spare på dekkslitasjen. (men bilen skal jo etterhvert selges og, så får se hvor mye jeg gjør med det).

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår