Gå til innhold

Zendora: Opel vectra B 1,6 Prosjekt

Ranger emnet


Zendora

Anbefalte innlegg

Snakka litt med ho mor idag, angående lakk etc. Fortalte om en ide eg fikk mens eg satt på skolen. Det var svart metallic over hele bilen utenom det hvor panseret går litt opp. Der og på taket, speilene og bagasjeromslokket, der tar eg mørkerød metallic.. syns det var en god idee. eg sa først oransje metallic, hon som kom med mørkerød. hehe:)

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble bilen levert til Autoklinikk igjen, eller den har stått der siden mandag. Da har det blitt skiftet dempere og fjærer framme, så den har vært ferdig en stund da! men når de skiftet delene fant de ut av at ene bærekulen framme var ødelagt, så den burde skiftes. Så den skal de fikse nå.

Eg bestemte meg da også for å lakkere bilen, fargen får dere ikke vite før den er ferdig:)

Skal ut med en del penger, men heldigvis fikk eg lov til å sette verkstedsregningen og lakkeringen på lånet, så det blir bra:D

Det de gjør for den prisen eg fikk er:

Nedpussing av gammel lakk

Rustbehandle det som er rustet

Tilpassing av styling

Montering av styling

Lakk + klarlakk

etc.. full pakke altså

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget meget bra ut !! Har samme reiger leppe framme og samme lykter:)

Gleder meg til å følge med videre, noe jeg garantert kommer til å gjøre! Er spent på hvor mye all lakkeringa og behandlingen endte på. Også et par spm:) Hvor kjøpte du pærene til lyktene?

Dioder inne til instrument?

Og var det vanskelig å bytte plasmaskivene? Har hørt at det skal være ganske easy;p

Mvh Velle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget meget bra ut !! Har samme reiger leppe framme og samme lykter:)

Gleder meg til å følge med videre, noe jeg garantert kommer til å gjøre! Er spent på hvor mye all lakkeringa og behandlingen endte på. Også et par spm:) Hvor kjøpte du pærene til lyktene?

Dioder inne til instrument?

Og var det vanskelig å bytte plasmaskivene? Har hørt at det skal være ganske easy;p

 

Jaa, glede meg til å se henne ferdig!:D

spørsmål er til å svares på:) så here we go:

Pærene til lyktene er fra dypvik-trading.no (tror eg linken er).

Dioder til instrument er fra crazyleds.co.uk, bra leverings tid, gikk veldig fort!

bytte til plasmaskivene.. nei, ikke vanskelig, men regn noen timer når du ska ta ut speedo første gang. gjerne greit å ha en how2 å følge etter som eg hadde! hjalp veldig!

men så må du huske å gi den 12V, spenningen tok eg bare fra sigarett tenneren;-) funka fett det:D

Eg må resette nålene, for de har dette i bunn.. så eg må ut med hele drite igjen å fikse de:(

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt meg dioder til hele dash, tenkte å bare bytte dioder i speedo, tror du den jobben er grei å gjøre? (Du som har sett hvordan det ser ut der:) )

Funnet how2'en på nett? i så fall, vet du hvor det kan finnes?

 

Hadde vært flott med nytt interiør! Du får ta med dama på en englandsferie også kjøpe noen ekstra seter på flyturen hjem !! Men da bli det fort dyrt!! :P

Mvh Velle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du tenke deg ossen eg har det!:P

 

Eg har ett ekstra par sideskjørt til overs, de er til salgs, har bare ikke kommet så langt enda!:P tenker meg 800 for sett! på bsbildeler ligger de for 750 for 1stk, så 1500kr for ett par liksom. 800kr fordi at da er de ferdig primet og alt:)

bilde før de ble primet:

DSC00110.jpg

og underveis:

utf-8BSU1BRzAwMzIuanBn.jpg

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår