Gå til innhold

Zendora: Opel vectra B 1,6 Prosjekt

Ranger emnet


Zendora

Anbefalte innlegg

Noen bilder av bilen nesten ferdig;): D

 

P1000171.jpg

P1000172.jpg

P1000173.jpg

P1000174.jpg

P1000175.jpg

 

prøver å fikse Speedo;)

P1000176.jpg

P1000177.jpg

 

mer pic, en av Angels:

P1000178.jpg

 

P1000179.jpg

P1000180.jpg

P1000181.jpg

P1000182.jpg

P1000183.jpg

P1000184.jpg

P1000185.jpg

P1000186.jpg

P1000187.jpg

P1000188.jpg

P1000189.jpg

P1000190.jpg

P1000191.jpg

 

den Speedo ferdig fikset!: D

P1000192.jpg

 

Soo .. beklager for at bilen blir skitten:( men jeg kunne hjelpe for det:D veldig fornøyd med resultatet av fargen!: D og glede meg tilt å få på de nye felgene på den!

Endret av Zendora

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

håi! :)

 

Likte bilen ;> ble bra farge :) veldig bra jobba =) tenkte jeg skulle foreslå et par ting, som kanskje hadde gjort det "litt" bedre :p

 

- Sote baklykter? Tror det hadde stått bra i stil med fargen på bilen + de sota blinklysa dine. funker med sotspray ;) (Du kan se sota baklykter hvis du titter på min tråd)

- Kanskje fjernet de to parkpærene i hovedlysa, slik at vi ser angeleyes`a bedre.

- Skal bakpotta være slik? eller har du tenkt å sette på den du hadde (dual)? :)

- Vurdert senk? Tror det hadde passa veldig bra til 17` felgene ;)

- KN-filter? så får du litt bedre lyd enn en fattig 1,6 ;p gjorde susen på min i allefall :p

 

men ellers var det en pen bil :D

Endret av tangen87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Bilen din blir rå! Har selv en Vectra B 98' mod og har to spørsmål : Har du de sideskjørta fortsatt? Å hvilken frontfanger står på den?

 

Hallais! takker for det, beklager sent svar men har ikke vært online på en stund grunnet skole og litt slikt! men ja, jeg har de sideskjørtene enda. interressert?

 

Heihei :)

 

Får ein sånne klistremerker og sitte på de nye plastskiltene også sånn som på gamle ? over N merket.

 

Hei Hei! emm.. aner egentlig ikke.. hør med biltilsynet?

 

håi! :)

 

Likte bilen ;> ble bra farge :) veldig bra jobba =) tenkte jeg skulle foreslå et par ting, som kanskje hadde gjort det "litt" bedre :p

 

- Sote baklykter? Tror det hadde stått bra i stil med fargen på bilen + de sota blinklysa dine. funker med sotspray ;) (Du kan se sota baklykter hvis du titter på min tråd)

- Kanskje fjernet de to parkpærene i hovedlysa, slik at vi ser angeleyes`a bedre.

- Skal bakpotta være slik? eller har du tenkt å sette på den du hadde (dual)? :)

- Vurdert senk? Tror det hadde passa veldig bra til 17` felgene ;)

- KN-filter? så får du litt bedre lyd enn en fattig 1,6 ;p gjorde susen på min i allefall :p

 

men ellers var det en pen bil :D

 

Takker for det du! Vudert senk ja.. men er så mange dumper her å den går faen meg nesten nedi slik som det er no! å da blir senkt litt overkill tenker eg, dessverre!:(

Jeg har sota baklykta! å DTM potta har kommet på, skal se om jeg ikke får slengt opp ett bilde. har drit lyst å sveise på ett grenrør å kjøpe en ny dtm potte av samme slag slik at jeg for dual eksos liksom, men det koster cash lizz!:(

 

ossen tenkte du med parklysene?? ta ut de små diode greiene?

 

KN-filter? hmm.. biltema filteret og DTM potten gjør no at den brummer bra nå syns jeg da:P

vudere å bygge meg ny basskasse bak. med rom til forsterker og plexiglass over slik som Phattbass gjøre på sin gamle vectra, syns det så fedt ut:P

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår