Demisk Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Jeg har en 94mod Legacy, og nå vil den ikke starte.. Har prøvd alle nøklene jeg har, og er jeg heldig starter den.. angry2 Har en "brikke" hengende på nøkkelknippa ( er vel slik startsperreting ), kan det være den som det er noe galt med? Lysene i dashbordet lyser, men starteren slår ikke inn. Blir glad om noen har et godt forslag om hva det kan være. Hilsen fortvilet alenemor uten bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 høres vel ut som starter eller tenningsbryter er dårlig for meg, automat eller manuell? Bilde av dingsen på nøkkelknippet? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Att ikke starteren slår inn? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 For lite strøm på batteriet, slik at det blir for mye motstand til at starteren kobler inn. Prøvd å lade batteriet? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 for meg virker det heller som om startern din ikke funker.. du kan ha flere nøkler, men mest sannsynlig er det kun EN av dem som har brikka til startsperrea! om alt fungerer, om du hører bensinpumpa di summe i noen sec, når du vrir på tenninga, er det nok startern din! nesten gang du skal starte, få med deg en kompis ut, når du vrir på brytern, og du hører at releen slår inn, men startern ikke går rundt, så få kompisen din til å slå litt på startern din med enten hammer, ellerno noe tungt. pleier å være innslagsreleen som kuker på startern! om du mener at dette problemet kommer og går.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg