Gå til innhold

Passat90 sin 1,9 tdi 3B STV

Ranger emnet


Passat90

Anbefalte innlegg

Lykter hadde jeg driti i. Ser mye bedre ut med originalelykter. Kanskje bare litt toning av dem. Som jeg skrev over her, er kun det jeg lista opp som du trenger. Da får du en FIN passat. Det koster heller ikke allverden. Maks 15 - 20 000kr. Man kan ta litt og litt på hver lønning, og til slutt så har du en krem Passat :)

 

Hvertfall det jeg gjør. Start med enkle små grep som gjør "store" forskjeller. Som f. eks senk og grill. Senk får du for 1500kr -->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenker og ta baklykktene, men synes at meste parten av "aftermarket" lyktene ser jalla ut så plannen er og kjøpe 3bg replica til den, siden jeg liker de litt bedre en 3b sine orginale

 

Og ser på http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4194, vil ha justerbart så det går ann og kjøre med den på vintern neste år.

En del som "anbefaler" det i den prisklassen, må bare overtale meg selv til og gå blakk en måned, så bestiler jeg det :P

Endret av Passat90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant igår noe jeg likte svært dårlig da jeg var ute og "viste" fram bilen, Bilde av det før jeg vaska bilen idag.

16ggx7p.jpg

 

Etter vask fant jeg enda en bulk :(

2a67fhe.jpg

 

Kan jeg få fiksa det ved skiltet på garantien selv om en tideligere eier har lagd den bulken under skiltet?

 

Er jo en 10 år gammel bil så regna jo ikke med at den er strøken, men lurer litt på hva jeg har røyka da jeg så på den.

 

Ellers er jeg enda storfornøyd, men må si at det sette en liten demper.

 

14udj5c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update: Siden det ikke er gjennomrustet på bakluka så går det ikke på garantien. SÅ da blir det "midlertidlig" fikset så det iallefall ikke ruster ogsetter seg mer, blir ny lakk om 5-6 måneder da jeg har kjøpt alt jeg skal ha utvendig som skal lakkes. Grubler veldig på hvilken farge jeg skal ha, noen alternativer er blå mettalic, en rød mettalic eller den svart fargen som er på golf Gti etc.

 

Senkesettet kommer mest sannsynelig idag, blir hentet imorgen og lagt på hylla til våren kommer! Gleder meg til og få senka den og putta på noa nye 18", men sliter med hva jeg skal kjøpe, kunne tenkt meg Dotz Freeride http://www.felgereifen.de/media/images/DOTZ_Freeride_peak_black.jpg men det blir vell ikke akkurat billig, siden jeg ikker har funnet noen norske sider med dem enda. Tips på hva som passer er velkommene :)

 

Driver og planlegger inkjøpene som skal bli gjort til neste lønning kommer.

 

- Caractere takspoiler ifra norskbildelsenter for 2995,-

- Frontsett, mest sannsynelig focal for rundt 1500,- ikke leita etter noen sider med gode priser enda

- Ser etter en ny cd spiller for rundt 2000,- denne er et alt. http://kenwood.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=2403

- Kanskje fikse xenon lys siden jeg er skuffet over lysene generelt.

 

Og vis lommeboka tillater mer så skal jeg se om jeg finner noen tåkelys, men tror det blir lite igjen etter årsavgift forsikring og en tur på TG og nerde det siste lille jeg har igjen av lyst til og bruke så mye tid på en jævla pc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sort jo. Tror den heter Blackmagic elns. Den er ikke Bmw sort, men liker fargen :)

 

Ser iallefall 10 ganger bedre ut en min :P Tror det er blackmagic som brukes på Golf gti og men skal ikke påstå noe jeg ikke veit :P den ligner ganske mye iallefall uta av det jeg kan se på bildene

Endret av Passat90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_7536---.jpg

 

her har du black magic =)

 

Nice! blir det svart så er den et bra alternativ.

 

Har nå fått hentet senkesettet så nå kan jeg nesten ikke vente til jeg får kasta den så lavt jeg kan og fortsatt ha igjen litt "komfort"

 

Men har vært uheldig i helgen :/ ikke noe "stort" men fortsatt sjukt irriterendes. Men gir meg da en GOD grunn til og kjøpe tåkelys!

 

Veit ikke når det har skjed annet en at det er i helga,er mest sannsynelig en av de 2 turenejeg var i løs snøen da jeg snudde på for små plasser og snuta måtte litt ut i snøen

2a8m1lh.jpg

 

Så nå blir noe av planen for neste lønning endret.

 

-Kjøper ikke ny cd spiller eller frontsett (pratet med noen kjente og ser ut til at jeg skal "satse" endel høyere en planlagt)

- Kjøpe takvinge som planlagt

- Kjøpe tåkelys

- Kanskje kjøpe nye speil så jeg får et stort et for og få mer "symmetri" på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåen bakvisker: Sjekk om det begynner å renne ut spylervæske av bakluka når du prøver å spyle bakruta.. Isåfall er sikkert viskermotoren fylt med spylevæskefettskit, og vil virke igjen hvis du fjerner skiten, fetter opp og monterer spylevæsekslangen tett.

 

Skal sjekkes når jeg kommer hjem! takk for tipset ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår