Gå til innhold

Passat90 sin 1,9 tdi 3B STV

Ranger emnet


Passat90

Anbefalte innlegg

Dette ser veldig bra ut:) Blir spennende å følge med videre :) Var NICE den sort fargen der ja. (Bilen og forsåvidt) hehe

 

Håper det blir spennendes og drive med og :P første bilen og første gangen jeg driver med noe annet en og bygge pc :P

 

Har idag vært litt uheldig igjen da jeg dreiv og putta in det midlertidlige anlegget, bror min brakk av en liten del av lista ved fører setet før jeg fant ut at b-stolpen måtte ut. Har tatt en del bilder så lager kanskje en tråd om hvordan jeg har dratt strømen ol. siden jeg ikke har funnet noe sammenhengendes "guide" om det.

 

Og jeg fant ut at det ikke bare er den yterste delen av den nederste grillen som har blitt ødlagt men en del innpå miderste delen er også borte. så får se om jeg finner en ny grill eller hva jeg gjør.

 

Poster endel bilder imorgen av kabeltrekkinga og skaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder av kabeltrekkinga hadde vært konge! :D

 

Lag en DIY.

 

Var litt kje etter at anlegget ikke ga noe trøkk, så har ikke vært i noe humør til og skrive/gjøre noe med bilen. Men lager en post her imorgen eller torsdag med hvordan jeg har avmontert div ting ol.

 

Håper jeg får lyst til og gjøre noe med den snart, siden etter helgen fikk jeg råd til emblemfri grill så det ble bestilt igår, og neste lønning har jeg til helga så da blir det og bestile et par deler. Veit ikke helt hva/hvor mye jeg skal kjøpe.

 

Driver og går igjenom planene mine for det kan faktisk hende det blir Votex kit på bilen men da er det noe annet som må utsetes til etter lakering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått den emblemfri grillen! men trenger litt hjelp for og få av den gammle.... Får den faan ikke av! har bare funnet guide til b5.5/3bg så viss noen veit hvordan det gjøres så er det bare og poste forklaring/bilder!

 

 

det jeg har gjort er fjerne de 2 ytterste skruene og fjernet hoodrealesen. prøver nå og forsiktig dra opp og ut men rikker ikke seg 2mm engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke skrudd fast grillen? er vel bare 5 -6 "låsepinner" som må trykkes ned med et flatt skrujern.jeg skrudde hvertfall ikke av noe på min.

 

Har fått den av nå! Trengte ikke skru av de 2 fant jeg ut men det gjorde det 100 ganger lettere og ta grillen ut.

 

Den har en litt for plastik finnish på seg... blir sittendes men blir nokk svart matt lakk på den da bilen er til lakkering

 

zisk1d.jpg

xparlh.jpg

Men en ting jeg lurer på er den nedre grillen, der jeg har mista den delen som er på passasjer siden! Ser etter ny og har funnet de på norskbildelsenter men lurer på hvilken av de som er den som skal på passasjersiden. er vell den for 177kr men viss noen vet så hadde det vært godt med et svar :P

 

Sykt godt og være ferdig med min første egne mod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sitter nå og ser etter deler siden lønninga kommer inn på torsdag. Veit ikke annet en at jeg skal kjøpe meg den nedre lista på fram fangeren til passasjer siden.

 

Tenker og på og kjøpe svarte blinkers til skjermene, men trenger da og finne noen svarte hovedlykter som ikke er Angel/Devil Eyes. Har funnet et sett på Norskbildelsenter, men vil helst ha helt klart glass,linselykter (klarer ikke se om de er det eller ikke pga logoen og glasset) og full blokk ( altså blinklys og resten av lykta i en, ikke delt). Så viss noen veit om noen som selger det så er jeg interisert!

 

Har og sett på baklykter og veit ikke om jeg skal kjøpe et 3BG replika sett eller om jeg skal kjøpe meg et adapter og sjekke rundt på høggere eller kjøpe nye 3BG lykter enda. Blir faktisk 200kr biligere og kjøpe meg adapteret og spliter nye 3bg lykter.

 

Og har nå fått en SMS ifra leverandør at min Votex framleppe har ankomet! og den blir hentet imorgen eller fredag! Selv om den ikke blir montert før en til vinter så gleder jeg meg som en unge for og se den :P

 

Men sliter med og finne Votex Sideskjørt og bakfanger! Så er interisert i om noen har muligheter for og skaffe det. Vet at 3BG sideskjørt passer men tror de ser litt anderledes ut(langt ifra sikker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår