ingardh Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 (endret) Trenger en peilepinne til en Audi 80 da den knakk i dag. Hvor får jeg tak i en? :) Edit: Det viser seg at det er holderen til pinna som er knukket. Noen som har tips til hvordan man kan fikse det? Endret Januar 30, 2010 av ingardh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingardh Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Her er det som har skjedd: (det var ikke lite... sorry :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Denne delen er jeg ganske sikker på at de har på møller eller annen VAG-forhandler, til en ekstremt billig penge. Husker ikke nøyaktig hva den koster, men det er under 100-lappen ihvertfall. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingardh Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Denne delen er jeg ganske sikker på at de har på møller eller annen VAG-forhandler, til en ekstremt billig penge. Husker ikke nøyaktig hva den koster, men det er under 100-lappen ihvertfall. Ok. Det er min søster som må feste denne. Vet du om det bare er å presse på et nytt rør? Takk for svar.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Koster kr. 40 på ebay inkl frakt. Den skal kun presses ned på stålrøret til den går i "lås". Husk at den plasthylsa skal henge igjen på røret når peilepinnen dras opp. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-OIL-DIPSTICK-SLEEVE-TUBE-mk1-mk2-mk3-AUDI-dip-STICK_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4397393b81QQitemZ290299919233QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingardh Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Koster kr. 40 på ebay inkl frakt. Den skal kun presses ned på stålrøret til den går i "lås".Husk at den plasthylsa skal henge igjen på røret når peilepinnen dras opp. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-OIL-DIPSTICK-SLEEVE-TUBE-mk1-mk2-mk3-AUDI-dip-STICK_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4397393b81QQitemZ290299919233QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Takk for tipset! Men tror jeg må på en Audi forretning da de trenger bilen hver dag. Hvorfor har Audi dette merkelig patentet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 kjøp ny på en VAG-forhandler, er samme greia til og med på 1.8 20V Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingardh Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 For andre som måtte få dette problemet en gang: Den koster 43,- hos Audi i Bodø :) Takk for hjelp folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg