kimbeer Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Dette er bruktbilene med flest feil| broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker hihi Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 3bg som er avblildet:P holder meg unna de modellene:P jo eldre jo mere solide Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 France strikes again! Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Slike kåringer er bare tull spør du meg. Andre kåringer sier at koreanerne scorer veldig høyt på driftsikkerhet, og har fått mye skryt for å ha kommet seg høyt siden 90 tallet. Dog er det bare Sonata og Accent som er i tabellen. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Bilen min har ikke hatt mye trøbbel utover vanlige slitedeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Bilen min har ikke hatt mye trøbbel utover vanlige slitedeler. radiator og tannstag ville jeg ikke påstå er vanlige slitedeler :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 radiator og tannstag ville jeg ikke påstå er vanlige slitedeler :P Nå har jo bilen også trilla 183 000km. At radiatoren var lekk kan være hva som helst.. forsåvidt tannstanga også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 var vel på rundt 150-160 at disse tingene ble byttet vel? =P og baklukeåpnern din er ikke helt god akkurat... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hver gang det kommer en slik kåring så kommer det en eller annen hårsår type og påstår at han ikke har hatt problemer med en versting. Og hver gang det er en slik kåring er det forskjellige "vinnere". Like dumt begge deler. En bil beviser akkurat ingenting, og en knirk i seteryggen er ikke det samme som defekt motor. En slik undersøkelse forteller egentlig mest om hvilke personer som kjøper de forskjellige bilene. En typisk Renault kunde er ikke så opptatt av bil som en med sort ny Audi, og følgelig vil Audi eieren oppdage alle feil med en gang, mens Renault eieren kanskje ikke legger merke til at bakluka holder på å falle av. For bil er for han noe han bruker for å komme seg rundt. Og har du Renault å er entusiast, så værsågod. En beviser fortsatt ingenting Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hver gang det kommer en slik kåring så kommer det en eller annen hårsår type og påstår at han ikke har hatt problemer med en versting.Og hver gang det er en slik kåring er det forskjellige "vinnere". Like dumt begge deler. En bil beviser akkurat ingenting, og en knirk i seteryggen er ikke det samme som defekt motor. En slik undersøkelse forteller egentlig mest om hvilke personer som kjøper de forskjellige bilene. En typisk Renault kunde er ikke så opptatt av bil som en med sort ny Audi, og følgelig vil Audi eieren oppdage alle feil med en gang, mens Renault eieren kanskje ikke legger merke til at bakluka holder på å falle av. For bil er for han noe han bruker for å komme seg rundt. Og har du Renault å er entusiast, så værsågod. En beviser fortsatt ingenting Er ikke hårsår.. men bare svarer på idotiske tråder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KlausJ Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 En annen ting med slike "undersøkelser" er de sier ingenting om km, stand, hvilke biler som er i firma/privat eie. Mange faktorer som spiller inn. Hvis Passaten skulle være så ille, hvorfor er det da så mange firmabiler og utleiebiler som er Passat? Skulle de ikke heller hatt en deilig Suzuki Liana istedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Jeg kjenner meg godt igjen i denne kåringen. Har hatt to Passater - en 2,0 fra '92 og en 1,8 fra '99, og den eneste bilen jeg har hatt med mer feil og reprasjoner var Citroen XM... Forøvrig er ikke dette den første undersøkelsen hvor Passat kommer dårlig ut. Alt fra tidlig på 90-tallet har den ligget på bunnen sammen med Citroen XM, Chrysler Voyager og div andre "stausbiler". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg