LK Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Har hatt Tercel i noen år,men sitter og kikker litt på Corolla stasjonsvogn 89-92 modeller med 4wd. Flere jeg har snakket med sier den har høyt bensinforbruk pga konstant 4wd. Noen som har erfaringer og noen tall på forbruket på denne modellen? Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Du må nok regne med 0,8 på vanlig kjøring, og adskillig mer på grisekjøring :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 0,8 er jo ikke gærent det,synes jeg. Så var det bare å finne en som ikke er rusta ihjel da:) Når du kobler inn sperra på denne så kobler den seg ikke ut ved en viss hastighet? Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Min 92 modell Corolla 4X4 Wagon med 1,6 l 16V gikk normalt på 0,7. Men på ferieturer med fullt last og takboks gikk det noe mer. Forøvrig var den en helt fantastisk og en utrolig driftsikker og anvendlig bil på alle måter. Virkelig en bil å bli glad i! Byttet den etter en stund i en samme årsmodell VW Passat variant 2,0l fordi vi trengte større plass, og jeg angrer fortsatt bittert! på det bilbyttet. Finner du et bra eksemplar med lite rust, gjør du et utrolig bra bilkjøp- men da må du nok regne med å punge ut noen laken. I god stand har disse bilene streng tatt ingen "listepris" fordi de fortsatt er på ettertraktede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg