Spiitfire Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Hei. Jeg holder på å leter meg fordervet etter ei pen sort venstre bakdør til min 5D golf 3 combi. Det er et hav av pene røde, blå og grønne golfer som står hos huggerene rundt om i norge, men aldri en i fargen svart. Finnes flere stasjonsvogner i sort, men der har jeg hørt fra en person at bakdøra ikke passer over til 5d combi. Har sjekket litt på bilder og kan ikke se forskjellen ut fra de. Kan noen flere bekrefte at ei dør fra en 95/96mod golf 3 STV ikke passer 96mod golf 3 5D combi? På forhånd danke schön. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 lurer fortsatt på spørsmålet over. Noen som vet om en VW-forhandler kan svare på dette? Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 går vel ann og høre med møller om delenr er samme? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 fant du ut av dette? evt er bildelsbasen.se en fin plass og se etter deler ;) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 VACN-forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Bakluka på stasjonsvogn er vel mye rettere enn den på resten. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Bakluka på stasjonsvogn er vel mye rettere enn den på resten. nå er det snakk om bakdør da men :-) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ja, det har du helt rett i. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 VACN-forumet! ikke alle som gidder betale for å skrive på ett forum :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veedub90 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Hei. Jeg holder på å leter meg fordervet etter ei pen sort venstre bakdør til min 5D golf 3 combi. Det er et hav av pene røde, blå og grønne golfer som står hos huggerene rundt om i norge, men aldri en i fargen svart. Finnes flere stasjonsvogner i sort, men der har jeg hørt fra en person at bakdøra ikke passer over til 5d combi. Har sjekket litt på bilder og kan ikke se forskjellen ut fra de. Kan noen flere bekrefte at ei dør fra en 95/96mod golf 3 STV ikke passer 96mod golf 3 5D combi? På forhånd danke schön. Heisann Har selv en stasjonsvogn og kjøpte for en stund tilbake en Vento som delebil. Flyttet fremdørene fra denne over på min Golf. Dette gikk smertefritt, så eg regna med at bakdørene passer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg