Borstad Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Hei, gidder ikke så skrive langt, men lurer på om denne fungerer godt sammens med Rockford Fosgate 1000watt monoblokk. http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4046&katid=30&mid=m436&id=&vn=736 og spiller den bra i f.eks forhold til pioneer "3000watt's subbene"? Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 (endret) Ser ut til å matche bra i mine øyne, men husk at om din forsterker har en "subsonic" bryter (min BD1001 har det, og det samme med dagens T10001BD)BØR denne settes på "on" iom at dette er en bassreflex kasse. Nær det gjelder Pioneer vs Polk, bør jeg kanskje ikke uttale meg, Men sist jeg hørte Polk basser spille (den første DB serien) spilte de ivertfall fletta av allt Pioneer leverte på den tiden. (dette kan dog ha endret seg på de drøye 10-15 årene som har gått siden) Endret Januar 22, 2010 av FE3T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borstad Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 hehe, takk for dine meninger. håper de fungerer, skal kjøpe de brukt for litt over 6000kr :) tror det blir en god deal når forsterkeren koster godt over 5000kr ny :) Så satser på dette, blir det ikke bra nok får man bare kjøpe mer ! takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg