Gå til innhold

knuste front ruta mi med is klomper

Ranger emnet


Møllergutt

Anbefalte innlegg

hei

 

da jeg var på vei hjem så kjørte jeg under en bru gangvei, plutselig skvetter jeg på en smellende lyd som en pistol skudd lyd og ser på front ruta mi og den var knust, da kjønte jeg at noen kastet store isklomper fra bruen, jeg stopper bilen og løper opp mot bruen med brekkjernet, så var det en mann på 20års alderen som så at barn på 13-14år løp bak noen blokker, jeg løper men rakk ikke å finne dem. beskrivelsen av barna var svartinger. ringte politi men de kom ikke på hjelpen.

 

hva skal jeg gjøre?

hva dekker dette?

koster det?

tips for å slippe å betale dette?

 

takker for hjelpen

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fyller ut en type egenerklæringsskjema hos bilglassfirmaet du drar til. De vet hvor stor egenandel eller ikke man trenger betale, og så fikser de resten med forsikringsselskapet.

 

Om du skal gjøre mer ut av det enn å bytte ruta så vet jeg ikke noe om det.

 

OT: greit at du er norskpakistaner og "legitimt" kan kalle andres unger svartinger, men det er uansett ikke pent i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg gjøre?

 

Hvis du vil gjøre noe med dette.

Politi er bortkastet.

Gå ut i media, få fokus på saken.

Heng opp lapper i nabolaget med informasjonen, "livsfarlig lek" og fortell hva som skjer i området.

 

Dette kunne faktisk fått et mye verre utfall, så du burde helt klart få saken opp.

 

OT: Nå snakket de nettopp om brune og hvite i media, alle som lurer, dette er ikke rasisme men en måte for å tydeliggjøre forskjeller. Å bluse slike ting opp i skyene bare fører vekk fra hva som er tema. Bruker man hodet forstår man betydningen av ord.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiksa ruta idag, kostet meg 700kr for alt. men fått litt opplysinger hvilken skole de barna går på og sånt så skal svindle foreldra dems for 2000-4000kr, jeg gir ikke opp til jeg har fått lykke penga

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiksa ruta idag, kostet meg 700kr for alt. men fått litt opplysinger hvilken skole de barna går på og sånt så skal svindle foreldra dems for 2000-4000kr, jeg gir ikke opp til jeg har fått lykke penga

 

Tror du bør lese Lov om skadeserstatning før du "svindler" foreldrene for noen tusen!

 

Bare som et tips.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiksa ruta idag, kostet meg 700kr for alt. men fått litt opplysinger hvilken skole de barna går på og sånt så skal svindle foreldra dems for 2000-4000kr, jeg gir ikke opp til jeg har fått lykke penga
Problemet er at det sikkert bor mange negere (siden det sikkert er et bedre ord) i nabolaget, så hvordan skal du vite hvem det var, du kan jo ikke akkurat bare banke på og satse på det er dem.

 

 

Ellers, du som kalte dem drittunger, syns det var litt rasistisk sagt, bare fordi ungene er brune i huden (drittfarge) betyr det ikke at dem er drittunger.

Det er som å kalle hvite unger for Melunger eller Snøunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers, du som kalte dem drittunger, syns det var litt rasistisk sagt, bare fordi ungene er brune i huden (drittfarge) betyr det ikke at dem er drittunger.

Det er som å kalle hvite unger for Melunger eller Snøunger.

 

Hahahaha... At noen i det hele tatt klarte å vri et godt innarbeida norsk uttrykk som "drittunger" til å bli rasistisk sier litt om landet vi lever i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår