Gå til innhold

Golf vr6 går dårlig.

Ranger emnet


blikkbert

Anbefalte innlegg

Hadde samma problem på en vr6 jeg hadde i fjord, Var kontakter inne i den store kontakten som sitter på høyere siden av motor når du står rett foran motoren. Var mange av de instikk pinnen som hadde irret opp å rett å slett knekt, å de gikk selfølgelig til dysene som gjorde at den gikk på 4 sylindre.

Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Har dere sjekket den store kontakten ved motoren? Min forje vr6 gikk også på 4, feilen var at det var 2 pinner inne i den kontakten som var irret vekk, disse gikk jo seff til dysene, bare klippet å kjøtet så fikk den på alle 6 igjen

Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyse plugger?

 

Bare et skudd i blinde men dysene dine?

Prøv og få lånt deg noen av samme kaliber.

 

puss ren pluggene sjekk åpningnen juster om nødvendig og kjør igjen. Skjekk hvilke plugger som er fuktet og hvilke som er tørre.

Lokaliser problemet til hvilket sylindre det er snakk om.

sjekk disse pluggene for gnist.

Er det gnist mangler du bensin, så prøv og få erstatet dysene til de respektive sylindrene. Jeg tviler på at du har klart og koble plugledningene feil om du har orginale. det er rimelig tydelig hvilke som skal hvor, Men skjekk dette også mens du er i gang ;)

 

Lykke til

Vrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Regkjede har vel liten sannsynelighet for og "hoppe" over,

hvis kjede\drev strammer er så slitt er det mange andre alvorlige feil som også ville ha oppståt kan jeg tenke meg.

 

Det kan så klart være gal timming så er du neve kyndig nokk skrur du bare av topplokket og ser hva somforegår og tar en ny timing.

 

Ellers ville jeg åpnet denne boksen som pluggene er koblett til har vært borti både gjennomslag og irr i denne før

 

Og sist men ikke minst tilbake til dysene. Få dem ohmet eller rett og slett bytt på s2 og s5 og se om det hjelper på noe.

Vrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår