Andro Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt chip til d-max 2008 mod med 163hk? og evnt om ytelser osv med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malde Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 http://www.mydieselbox.co.uk/isuzu-d-max-3-0-162-bhp-diesel-tuning.html Siter BMW 520 E39 Citroen Xsara 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 http://www.kcr.se Har selv en boks i min og kan sjekke hva den heter på mandag. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Ja vært kjempe fint det:=) Men vet du noe om hk/dreie moment som blir? merket du noe forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Ja merket forskjell.Fra 163hk/360nm til 193hk/410nm.Men jeg har extreme4x4 varianten med større dekk etc og har ikke prøvd original med bokstrim. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 er det ikke box trim du har i den 4#4 extreme din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Jo det er en boks som kobles inn i styresystemet.Men jeg har ikke prøvd original Dmax med bokstrim, blir jo litt forskjell med større dekk etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awigen Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hvordan er det den til bestchip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvel Skrevet November 17, 2013 Rapporter Share Skrevet November 17, 2013 Kjøpt meg chip tuning men er usikker på hvor kontakten til Railen sitter .... Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 17, 2013 Rapporter Share Skrevet November 17, 2013 Om du vil bevare bilen/motoren så ikke koble til en slik tuning boks ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvel Skrevet November 17, 2013 Rapporter Share Skrevet November 17, 2013 Om du vil bevare bilen/motoren så ikke koble til en slik tuning boks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvel Skrevet November 17, 2013 Rapporter Share Skrevet November 17, 2013 He he, bilene leveres jo med slike "bokser" originalt ,,,,, er jo bare et annet oppsett. .... Forøvrig så var ikke spørsmålet om det var lurt å montere chip tuning :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 17, 2013 Rapporter Share Skrevet November 17, 2013 Den monteres mellom kontakt til railtrykk føler og føleren. Er enig med TKarlsen, selv om det ikke foreligger konkrete bevis for havari i direkte sammenheng med slike bokser er de åpenbart ikke bra. Forvrengning av signaler for å mate på med diesel? Resultat er da soting, som over tid fører til nedsota EGR og innsug. Men for all del det er din bil, men jeg skjønner godt at det er fristende, men det beste er uansett å omprogramere ECU :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvel Skrevet November 18, 2013 Rapporter Share Skrevet November 18, 2013 Jada jada jada, men spørsmålet er hvor kontakten er ... Høyre eller venstre side forran eller bak osv ..,,,,, :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 18, 2013 Rapporter Share Skrevet November 18, 2013 Railen er den skinna hvor dieselrørene går ut til dysene i fra. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg