volvomann78 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ok... jeg er en hårsbredd fra å gi opp, men prøver for å se om noen kan hjelpe meg om det er noe jeg ikke har tenkt på å feilsøke... For en tid tilbake ble jeg obs på at bilen ikke har bremselys, så jeg sjekket umiddelbart sikringer, alt ok. deretter sjekker jeg pærer, og skifter disse, nye pører hele veien, fortsatt ikke lys, så jeg bestilte ny bremselysbryter, og skifta den. etter skift av bryter var det fortsatt ikke tegn til stopplys.. tilbake til start igjen, og ser at sikringen fortsatt er hel, og finner den gåen. problemet nå er det at sikringen går i samme øyeblikk som jeg skrur på tenninga på bilen. har sjekket for evt synlige kortslutninger fra sikringsboks til pedalbryter, men finner ikke noe umiddelbar feil.. er det noe jeg har oversett som jeg bør sjekke før jeg setter bilen til verksted? 01 mod 406 hdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Sjekk tilhengerkontakt hvis du har det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomann78 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 ja, har tilhengerfeste, og har prøvd å koble fra på originalt kontaktsett bak i bilen, men problemet er fortsatt der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Er du helt sikker på at bare bremselysene går på denne sikringen? det kan jo være en annen strømforbruker det er feil på kanskje? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomann78 Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 det er sant.. i instruksjonsboka står det at sikrngen er tilførsel stopplys, clutchpedal(?), og nøytralisering av airbag pass.side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg