Gå til innhold

Volvo 240 B230K prosjekt :)

Ranger emnet


Sjemek

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ble ferdig med forstillings kontroll også skulle jeg ut å prøve kjøre bilen da ... Så kjørte jeg litt og hørte dunking i høyre forhjul. Og hva var det ?... Bærekule . Fikk deler idag , men det som er irriterende er at jeg må ta forstillings kontroll på nytt og justere camberen og spissinga gjen . Men men sånn er det :P

 

Bærekuler 2X

 

DSC01808.jpg

 

DSC01809.jpg

 

DSC01810.jpg

 

Flere upgraderinger imorra :) og det blir bilder av det som skjer nå da :) Komentarer ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående de bærekulene dine. Du har servo ser jeg på bildene. De gamle kulene dine tilsier også at du har kjøpt inn nye ikke-servokuler. Se på dette bildet:

274119T.JPG

 

Så ser du på de nye dine:

DSC01815.jpg

 

Og så på de gamle dine igjen:

DSC01811.jpg

 

Det har neppe noe å si på en arbeidssliter. Det blir aldri en sportsbil. Men fortsett å holde vogna i god stand. Utrolig mye arbeide lagt ned i en "sånn" bil. :) Gikk du for vanlige gummiforinger? Sandblåste fjører sier du. Har de fått noen maling etterpå?

 

Hva kosta overhalingskit til caliperne for og bak? Jeg kjøpte likegodt NYE calipere på kjøkkentema. De kosta halvparten av "gamle" overhalte på Bcb.no. De og den nye mastersylindern funker bra enn så lenge. Men jeg måtte bytte inn hovedsylindern pga lekk pakning til reservoaret.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående de bærekulene dine. Du har servo ser jeg på bildene. De gamle kulene dine tilsier også at du har kjøpt inn nye ikke-servokuler. Se på dette bildet:

274119T.JPG

 

Så ser du på de nye dine:

DSC01815.jpg

 

Og så på de gamle dine igjen:

DSC01811.jpg

 

Det har neppe noe å si på en arbeidssliter. Det blir aldri en sportsbil. Men fortsett å holde vogna i god stand. Utrolig mye arbeide lagt ned i en "sånn" bil. :) Gikk du for vanlige gummiforinger? Sandblåste fjører sier du. Har de fått noen maling etterpå?

 

Hva kosta overhalingskit til caliperne for og bak? Jeg kjøpte likegodt NYE calipere på kjøkkentema. De kosta halvparten av "gamle" overhalte på Bcb.no. De og den nye mastersylindern funker bra enn så lenge. Men jeg måtte bytte inn hovedsylindern pga lekk pakning til reservoaret.

 

Jeg overhalte bremser bak bare. Det kosta 375kr pr side. Det er vanlige gummi foringer, men det blir ett prosjekt etter hvert :). Vet du om de bærekulene jeg monterte vil funke? Eller blir det noe forskjell i kjøreegenskapene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rott, genialt å gjøre det på skolen å da. Der har dem jo alt det nyeste utstyret som regel også:) Hvilken model er det?

*Just because I don't care doesn't mean I don't understand*

 

*If something's hard to do, then it's not worth doing*

 

*I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår