Gå til innhold

frustrasjon tråden ! få det ut

Ranger emnet


_eSOo_

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Frustrerende å starte en dieselbil i -25 grader celsius, frøys en istapp på nesa før jeg fikk start.

 

Skift glødeplugger. Skal ikke være noe problem å starte selv om det er 25 kalde :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vore -18 på Jæren, og kaldere skal det bli. Her pleier det knapt å være - 10 om vintaren. Det er altfor kaldt. :hmmmmmmmmm:

 

dere er heldig, her har det itte vøri under 20 på flere vekere, akkurat nå er det -31,5 her ute, akkurat jobba:partyon: småkjøling i fjoa om en går i joggebukse og ingen longs

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift glødeplugger. Skal ikke være noe problem å starte selv om det er 25 kalde :)

 

Også overraskende mange som ikke skjønner at man skal gløde en god stund.. Klager så fælt over diesel som aldri starter i kulda, gløder du skikkelig spør jeg og man svarer gløding, hva er det??

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor forskere skriker om global oppvarming! det var -40 kanskje mer oppe på røros!....glemte å si det: var MeGeT kaldt her i oslo og.. det har ikke vært slikt kulde siden 1987 sto det i avisa? og så mye snø som i år? hvor er global oppvarming?

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, betryggende å se at det fortsatt kan bli vinter, og jevn temperatur over lengre tid :) MEN, det betyr ikke derimot at vi kan tenke at global oppvarming ikke eksisterer, så vi slipper å gjøre noe med miljøet. Dette kan være en unntaksvinter, hvor neste vinter er langt varmere. Husker jo 2007, gikk i t-skjorte i februar-mars!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, betryggende å se at det fortsatt kan bli vinter, og jevn temperatur over lengre tid :) MEN, det betyr ikke derimot at vi kan tenke at global oppvarming ikke eksisterer, så vi slipper å gjøre noe med miljøet. Dette kan være en unntaksvinter, hvor neste vinter er langt varmere. Husker jo 2007, gikk i t-skjorte i februar-mars!

 

Er jo bare en tilfeldighet at snitt temperaturen på månen, mars og andre nærliggende planeter stiger og synker akkurat som på jorden...

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grue meg som faen til å stå opp kl 6 imorgen, for så å gå til bussen.. Madammen skal ha bilen, så jeg er nødt til å gå til bussholdeplassen, og jeg finner ikke stilongsen. Var en kald fornøyelse idag så ser ikke fram til dagen imorgen.

 

Ja, og en annen ting som fikk begeret til å renne over. Mistet eksterndisken min på 320gb med filmer og musikk rett i golvet slik at jeg ikke får kontakt med disken igjen. Koselig..

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en varm garasje, nå er det 25- og bilen er ikke samarbeids villig i hele tatt, stått i en halv time nå og prøvd å få starta den og ja je har glødda Mange ganger før je vrei og prøvde å starte den, nå kommer jeg ikke tidsnok på jobb heler :/ Faen

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår