Gå til innhold

frustrasjon tråden ! få det ut

Ranger emnet


_eSOo_

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 8 months later...

Er så jævelig irritert over at de stengte storgata igjen.. Ikkje at je råner mye, Men råning har vel vært en stor del av notodden i lang tid her snakker vi folk som er 60 år, Nå som råna den tia dem var 18 år

 

Det er det purken bruker tia på nå framover å holde oss vekk fra byn -.-

 

180130_10150365674505316_823990315_16589267_3921490_n.jpg

 

168435_10150365675735316_823990315_16589291_5219953_n.jpg

 

167512_10150365673400316_823990315_16589253_5260339_n.jpg

 

Det er det dem prioriterer her på Notodden

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta topp og toppakning på diesel-omegaen min for litt sia, ett av delene var gåent, så bytta begge. var i første omgang jævli trangt når dei skal putte ein bmw 525td motor nedi ein opel, men det var jo greit det, så lenge den blei i orden.

 

fekk ihop alt og starta opp og då kom det ei jævli banking frå motoren. kjempearti det..!!

 

viste seg at det var ei dyse som var tett, så skrudde opp dysa og då viste det seg at gjengane nedi toppen var nesten heilt ødelagte!! fakeren og for noke SJIT!! kunne risikere å bytte topp igjen. prøvde å gjenge opp igjen i toppen, men det blei jo selfølgeli litt skjeivt så fekk ikkje dysa heilt ned...

 

så med hjelp av litt jalla mekk, dvs sliping av dysespiss, og oppigjenn gjenging og herjing så fekk eg nedi dysa, men der pipler litt rundt dysa.

 

Har slutta å piple litt, så håpar det soter seg til! :) hehehe

 

men fy faen, då eg fant ut gjengane var herpa var det ikkje mykje positivt her i livet :P

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

FY FAEN! Starta Uka med å bli rygga på og sjaføren stakk a, fikk en tlf fra et "vitne" som så hendelsen og tok regnr på kjerringa og søkte så opp regnret mitt og ringte meg og fortalte alt(regnr til hun som stakk a) og at han ville være vitne ved en eventuel sak. Så fikk tak i kjerringa og hun dekker alt.

TAKK FOR AT DET FINNES NOEN ÆRELIGE FOLK!!! :D:D:D

 

SÅÅÅÅ!()"(/#/!(

I DAG..FAEN!=?!"=#!"# Det måtte bli min jomfrutur med å være den skyldige.. Glatt og snøette som det er nå + Sol i trynet...sto en bil der visst..Whoops :O

Blir vist ny sidekjerm, blink og kanskje front fanger..værste er det at det er min feil og stoltheten ble punktert...herregud så flaut :S

Forige uke kjørte jeg rett inn i en teknisk der det hoppa 8 svartkledde med refleks vest som slo henda sammen og "Nå skal vi kose oss"

så det ble det teknisk den .15 også ..min tid fortiden haha!

 

Sånn starta jeg Lørdagen...GOD HELG A FOLKENS!

 

Sorry men når jeg endelig så det var en "TØM&RØM" tråd..så måtte jeg få syte litt haha:)

 

-Jarl

Endret av Jalli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta for 3 mnd siden at jeg kjøpte en billig audi 90 med gåen girkasse. Fikk samlet noen kamerater for å hjelpe til med å bytte. Tok vel 3 dager å bytte, men så gjenstod eukontrollen. Satt den på verksted for å fikse feilene til eu samt kikke over drivverk at jeg ikke hadde gjort noe feil. Verksted-besøket tok litt lengre tid enn jeg trudde, men jeg var veldig fornøyd med arbeidet deres. Regningen på 12 400,- var heller ikke feil, de byttet div bremserør, skiver, klosser, blinklytglass bak og ett blinklys foran.

Jeg startet opp bilen for første gang i mitt eie. Jeg kjørte rett hjem å tegna forsikring på bilen. Dagen etter, på vei til skolen, ville ikke bilen gå. Gjett hva som skjedde.. GIRKASSA GIKK !!!!

Jeg ringte falck som opplyste meg om en egenanndel på 500,- for å få bilen fraktet hjem. Men da jeg kom hjem, hadde forsikringa fått hørt dette, og sa at det ikke går på forsikring før jeg har skrevet under på noe..

ER DET FAENMEG MULIG ????? IKKE RART JEG ER SUR !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår