Gå til innhold

Min Golf 3!:) NYE BILDER!

Ranger emnet


aysaleem

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Da har jeg kjøpt en 1997. Golf 1,6GL. Km.stand. 129,000.

Nå har jeg hatt en del litt nyere og større biler og har nå gått over til mindre barnevogn og da endt på en golf:) Kona får lappen til våren så da imens hu holder på med den skal da jeg ha denne og gjøre den litt fin sånn at når hu får lappen får hu bilen. Sånn ser den ut akkurat nå:

15122009033.jpg

15122009036.jpg

 

Så har jeg bestilt en god del til den:

 

Utvendig:

 

- FK Angeleyes frontlykter med svart reflektor.

- Sorte blinklys foran samt. sorte tåkelys.

- Sorte sideblink.

- Røde/hvite klarglass lykter bak.

- Øyelokk.

- Emblemfri grill.

- Bakrutesenker.

- M3-side speil.

 

Innvendig:

 

- Krom brytere til luft-styring.

- Krom deksler til luftventilene.

- Shortshift gir, samt ny girkule og pose og håndbrekk deksel.

- Blå diode lys i kupelyset.

 

Motor/eksos:

 

- Simons effektanlegg fra katalysator, 2,5'' med doble enderør.

- Sports green filter.

 

Dette er hva jeg har bestilt til nå. Legger ut bilder når jeg begynner å hive på tingene:)

 

Etterhvert kommer med sort soting på rutene åsså..

 

Til våren kommer det felger, er litt usikker på 16'' eller 17''. TIPS?

 

Kanskje senk, siden kona er nybegynner så kanskje vente litt med senk? hu er heller ikke så glad i at bilen er så stiv.

 

Hva syns folket da?? noe flere tips? bare å komme med forslag..

 

kommer med updates fortløpende når tingene begynner å komme på plass:)

Endret av aysaleem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja de var ganske kule da... men.. jeg er veldig gla i kant felger... må ha litt kant på de... men får jeg 215/45/17 inn på den uten å få problemer?? har ofte litt folk i bak i bilen også.. eller skal jeg hvie på 205?

 

Det blir for stort. Jeg hadde 205/45-16 på min til å begynne med, det subba noe helt vanvittig. Måtte gå ned til 205/40-16, da gikk det bedre, men måtte valse hjulbuene bak litt for å få subbinga helt vekk. Med 17 må du gå enda mer ned på profil.

 

Anbefaler uansett at du får valsa litt bak, altså brette opp den kanten i hjulbuene bak.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er fortsatt litt usikker på 16'' eller 17''... men 205/45/16 subber asså... jøss... hadde det på en golf 2.. da var det ikke no problem..

 

men har et annet sm.. skal montere bakrutesenken på i morra... noen tips på å gjøre dette likk skikkelig. har hørt om at folk har montert de og de har falt av i fart osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er fortsatt litt usikker på 16'' eller 17''... men 205/45/16 subber asså... jøss... hadde det på en golf 2.. da var det ikke no problem..

 

Nå var dempere og fjærer på min ganske slitt... så har du stivere bil, så kan det godt hende det går. Men husk at rulleomkretsen ikke skal være mer enn 3% større/mindre enn originalt for å få det godkjent...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var dempere og fjærer på min ganske slitt... så har du stivere bil, så kan det godt hende det går. Men husk at rulleomkretsen ikke skal være mer enn 3% større/mindre enn originalt for å få det godkjent...

 

Mulig jeg tar feil, men det var i alle fall +/- 5% før. Er det endret i det siste?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men det var i alle fall +/- 5% før. Er det endret i det siste?

 

Mulig jeg tar feil og, lenge siden jeg har vært borti dette nå...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et har MYE og si.. alt har ikke noe å si på dekket....

 

Men skal du ha 17" så MÅ du senke... samt MAX 205/40.. ville hatt 195/40/17..

 

og legg inn kanten i buen samt slipp bilen helt ned(coils).. og ikke juks med vr6 leppe for at den skal SE lav ut..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår