aysaleem Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 (endret) Hei folkens. Da har jeg kjøpt en 1997. Golf 1,6GL. Km.stand. 129,000. Nå har jeg hatt en del litt nyere og større biler og har nå gått over til mindre barnevogn og da endt på en golf:) Kona får lappen til våren så da imens hu holder på med den skal da jeg ha denne og gjøre den litt fin sånn at når hu får lappen får hu bilen. Sånn ser den ut akkurat nå: Så har jeg bestilt en god del til den: Utvendig: - FK Angeleyes frontlykter med svart reflektor. - Sorte blinklys foran samt. sorte tåkelys. - Sorte sideblink. - Røde/hvite klarglass lykter bak. - Øyelokk. - Emblemfri grill. - Bakrutesenker. - M3-side speil. Innvendig: - Krom brytere til luft-styring. - Krom deksler til luftventilene. - Shortshift gir, samt ny girkule og pose og håndbrekk deksel. - Blå diode lys i kupelyset. Motor/eksos: - Simons effektanlegg fra katalysator, 2,5'' med doble enderør. - Sports green filter. Dette er hva jeg har bestilt til nå. Legger ut bilder når jeg begynner å hive på tingene:) Etterhvert kommer med sort soting på rutene åsså.. Til våren kommer det felger, er litt usikker på 16'' eller 17''. TIPS? Kanskje senk, siden kona er nybegynner så kanskje vente litt med senk? hu er heller ikke så glad i at bilen er så stiv. Hva syns folket da?? noe flere tips? bare å komme med forslag.. kommer med updates fortløpende når tingene begynner å komme på plass:) Endret Juni 12, 2010 av aysaleem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik91 Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 få vekk den ekle antenna. å få liten takantenne. måha 17 tomms! vr6 lippe fremme. vekk med hengerfestet. så blir det bra:) Siter Haynes "How to screw your Golf" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 ja antenna skal vekk... vr6 leppe... vet ikke helt.. tenker på denne http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1223 ... fikk bakrute senken i dag.. blir lakkert nå... fått også angeleyesene tåkelysene.. baklysene... sideblinkere... kommer med bilder så fort jeg får tatt de...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik91 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 blir bra detta:) Siter Haynes "How to screw your Golf" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20365136 liker de litt jeg =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 ja de var ganske kule da... men.. jeg er veldig gla i kant felger... må ha litt kant på de... men får jeg 215/45/17 inn på den uten å få problemer?? har ofte litt folk i bak i bilen også.. eller skal jeg hvie på 205? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 ja de var ganske kule da... men.. jeg er veldig gla i kant felger... må ha litt kant på de... men får jeg 215/45/17 inn på den uten å få problemer?? har ofte litt folk i bak i bilen også.. eller skal jeg hvie på 205? Det blir for stort. Jeg hadde 205/45-16 på min til å begynne med, det subba noe helt vanvittig. Måtte gå ned til 205/40-16, da gikk det bedre, men måtte valse hjulbuene bak litt for å få subbinga helt vekk. Med 17 må du gå enda mer ned på profil. Anbefaler uansett at du får valsa litt bak, altså brette opp den kanten i hjulbuene bak. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 ja er fortsatt litt usikker på 16'' eller 17''... men 205/45/16 subber asså... jøss... hadde det på en golf 2.. da var det ikke no problem.. men har et annet sm.. skal montere bakrutesenken på i morra... noen tips på å gjøre dette likk skikkelig. har hørt om at folk har montert de og de har falt av i fart osv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 ja er fortsatt litt usikker på 16'' eller 17''... men 205/45/16 subber asså... jøss... hadde det på en golf 2.. da var det ikke no problem.. Nå var dempere og fjærer på min ganske slitt... så har du stivere bil, så kan det godt hende det går. Men husk at rulleomkretsen ikke skal være mer enn 3% større/mindre enn originalt for å få det godkjent... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Nå var dempere og fjærer på min ganske slitt... så har du stivere bil, så kan det godt hende det går. Men husk at rulleomkretsen ikke skal være mer enn 3% større/mindre enn originalt for å få det godkjent... Mulig jeg tar feil, men det var i alle fall +/- 5% før. Er det endret i det siste? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Mulig jeg tar feil, men det var i alle fall +/- 5% før. Er det endret i det siste? Mulig jeg tar feil og, lenge siden jeg har vært borti dette nå... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 205/40-17 er vel krem? bare du stiver opp bilen litt =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Et har MYE og si.. alt har ikke noe å si på dekket.... Men skal du ha 17" så MÅ du senke... samt MAX 205/40.. ville hatt 195/40/17.. og legg inn kanten i buen samt slipp bilen helt ned(coils).. og ikke juks med vr6 leppe for at den skal SE lav ut.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 skal du ha kant felg er vel egentlig 16" med 215/40-16 det peneste.. på ultrabrede felger så du strekker dekket godt=) blir rååtøft!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Jeg går med planer om 17" RS4 (ET35) felger til golfen til sommern, med 205/45 dekk. Det går altså ikke uten å valse? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg