Gå til innhold

kjøpt meg cd spiller men det er ikke forsterker inngang på dette?

Ranger emnet


tyrkia007

Anbefalte innlegg

hei jeg har kjøpt meg en ny cd spiller til golfen min men jeg hadde ikke da sett at det ikke var noe forsterker inngang på denne! kan jeg modifisere litt?finnes det ledninger som jeg kan kjøpe på biltema osv? kan dere hjelpe meg litt?

 

her er det noen bilder:

 

her er den nye plug and play ledningen uten forsterker inngang!

 

555591.jpeg

 

her er det plug and play kabelen på den gamle cd spilleren:

 

555592.jpeg

 

 

her er den nye cd spilleren min uten forsterkerinngang:

 

555593.jpeg

9x golf 3 1.8 gt/tdk

1x celica 98 mod 1.8

15 x corolla e9 1.3/1.6 xli

1x vw polo 2002 1.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du skriver forsterker inngang, regner med du mener utgang. Biltema solgte hvertfall før en dings som du koblet på høytalerutgangen dine og gjorde signalet om til lav-pass RCA, men denne er er passiv og du vil tape effekt av den, men hvorfor ikke bare kjøpe seg en skikkelig cd spiller. Får mye bedre lyd og stillemuligheter. Personlig foretrekker jeg Pioneer, men f.eks sony har gode billige spillere som tar ipod, usb og aux line, cd, mp3 osv. Og den har utganger.

 

hei jeg har kjøpt meg en ny cd spiller til golfen min men jeg hadde ikke da sett at det ikke var noe forsterker inngang på denne! kan jeg modifisere litt?finnes det ledninger som jeg kan kjøpe på biltema osv? kan dere hjelpe meg litt?

 

her er det noen bilder:

 

her er den nye plug and play ledningen uten forsterker inngang!

 

555591.jpeg

 

her er det plug and play kabelen på den gamle cd spilleren:

 

555592.jpeg

 

 

her er den nye cd spilleren min uten forsterkerinngang:

 

555593.jpeg

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du skriver forsterker inngang, regner med du mener utgang. Biltema solgte hvertfall før en dings som du koblet på høytalerutgangen dine og gjorde signalet om til lav-pass RCA, men denne er er passiv og du vil tape effekt av den, men hvorfor ikke bare kjøpe seg en skikkelig cd spiller. Får mye bedre lyd og stillemuligheter. Personlig foretrekker jeg Pioneer, men f.eks sony har gode billige spillere som tar ipod, usb og aux line, cd, mp3 osv. Og den har utganger.

 

kjøpte dette billig fordi jeg trodde at cd spillern hadde utgang.ble litt stressa:D

9x golf 3 1.8 gt/tdk

1x celica 98 mod 1.8

15 x corolla e9 1.3/1.6 xli

1x vw polo 2002 1.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga 1300.-. nei den skal jeg bruke. er det ingen som kan hjelpe meg? kan jeg ikke få til utganger på denne?kappe til elr noe?

 

vil si du har gjort et dårlig kjøp da...

jeg ga 1400,- for min Sony spiller (4x52w høytallerutganger, 2x linjeutganger(sub og front/rear), AUX-inngang og USB-inngang)

 

Min er forresten fjor-årets modell...

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår