Gå til innhold

Arbeiderklassen! tidlig skal dem krøkes!

Ranger emnet


DRFT-R

Anbefalte innlegg

Ser det nesten dagelig rundtom her :) Kanskje ikkje så små kids som 7 år, men ser ofte 12-14 åringer farter rundt i traktor. Er ikkje så verst her på landet :)

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig at det kommer i avisa når 7 åringer kjører traktor. kjørte ford 3000 når jeg var på den alderen nede i siloen til onkel. avanserte til john deere 2040 på slåtten når jeg var 10 år og så når jeg ble 12 fikk jeg kjøre alt av maskineri. at det er vanskeligere enn bil vil jeg ikke si. slipper å ta hensyn til resten av trafikken, det går mye tregere alt sammen og du har godt oversikt i alle rettninger. eneste er at du bør ha litt innsikt i hvordan utstyret på traktoren fungerer for å bruke det som det skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår