B1dik2 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 hva med å trimma diesel? E300 turbodiesel?:D Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 hei hei. skal jeg ha disel må det være turbo. men kunne tenkt meg å prøve litt disel trimming. opel omega b stv er en god bil viss man unngår 2liter 16v. jeg hater å må finne familiebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hei, synd at det skal være slike jævler der ute som ikke kan gå å kjøpe verktøyet sitt selv, men stjele fra andre som har det liggende. Men, er uansett morro å se hva du får til med mange "rare" løsninger, som f.eks slangeklemme til stempelringer. Ble litt usikker på denne, da jeg begynte å tenke på sjangsen for å "banke" stempelet skevt ned i sylinderhullet. Ellers veldig bra jobb, bra med bilder og forklaringer og god arbeidslyst. Det liker vi godt. Fortsett sånn. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Med tankte på stv, så synes jeg Audi 80 1.9TDi er ganske så fine biler. God plass, gode kjøreegenskaper og fint utseende. Litt usikker, men kanskje det også er å få tak i quattro av denne? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 hei audi 80 4x4 finnes men er sjeldene. og audi er ikke aktuelt. og bil nyere en 95mod er skal jeg aldri ha. jeg skal skru å ikke sitte med pc! takk for tips vil høre pluss og minus sider av diverse merker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 stemmer fremdeles for Mercedes Diesel altså! utrolig slitesterke biler er det ivertfall! Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 og jeg stemmer fremdeles får Opel Omega B :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 hei alle sammen. takk for gode tips til bil kjøp. har enda ikke bestemmt meg vilken bil jeg vil ha men. opel omega b. ford sierra/scorpio stv. sitter jeg stadig å ser på. har fått forsikrings penger etter tyverie. bestilt nytt sveiseapparat=). mye nytt verktøy. og bil blir det nå i nermeste fremtid. og garasje tråden skal holds aktiv igjen. har puslet litt i verkstede i dag. prøvd meg på litt glanspolerig fy faen det var mer tid krevende en jeg hadde trudd. jeg prøvde meg på et airesearch kompressorhus. brukte først pusse papir grovt så finere og finere ferdig med pusse papir så litt forskelige filtdisker så smurte jeg den inni metal pohlis så gikk jeg sikelig over med stoff skive 3ganger så slik ut etter første gangen ferdig slipte så jeg mistet hud på fingeren fliring! helt ferdig ble ganske bra. sykt mye jobb for og få det 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 slipte så jeg mistet hud på fingeren fliring! Fy faen, dette er vondt etter hvert. Du får spørre etter plaster når ud kommer hjem da vettu... *Blåse på* Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 (endret) Kompis sin gamle Omega med 2.5TDI. Chip, filter, eksos, FMIC og V70R turbo. hjulspinn i 3gir på tørr asfalt! vdpofP-EPAc 5BoNrVX-PPQ SINNSYK rå lyd med 3" eksos hele veien og! :D Og røyk. Endret April 18, 2010 av jimmen Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 har sannsen for omega 2.5td ikke mye som skal til får å få di til å gå bra. forsterket topppaknig svær holset turbo 3"eksos større disel pumpe chip har trua jeg asså. blir litt av en familiebil!! takk for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 da har jeg fått inn enda et prosjekt i verkstede. en opel astra stv 16v. som skal få oppgraderinger i hue å reva. nye lykter fint tårn stag større dyser bensin reg innsug å div. litt motor bilder downpipe bygging trangt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Gratulerer med astra :) det som blir nye familiebørsa eller? :p Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 da har jeg fått inn enda et prosjekt i verkstede. en opel astra stv 16v. som skal få oppgraderinger i hue å reva. Gratulerer med ny bil. Pen denne her. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 hei er ikke min nye familie racer. bare et prosjekt som skal bygges litt på å gokjennes å selges. jeg skal ha baktrekk når jeg kjøper familie racer. så barne for sidelengs kjøring inn med mors melka! er ikke det viktig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg