Gå til innhold

Hva mener folk om CUBE, FENCE, SSL ( Sound Storm ) og andre billig merker?

Ranger emnet


Volvoguten

Anbefalte innlegg

Har en 12" Denver basser, funker helt greit, iallefall siden jeg ikke har gitt noe som helst for den, lett drivd, og gir helt grei bass i en S124, men noe mer vil jeg neppe påstå det er.

Funderer å gå for komplett Rainbow på høytalersiden, fornøyd med de vanlig derfra og er nysjerrig på resten.

Må få montert inn de bak nå også.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. :P burde vel holdt når den kostet 2500 men.

hva mener folk om biltema stereo, Denver ( europris ) ? artig å høre.:)

 

Jeg kan jo utdype litt.

 

Spilleren kosta som sagt 2500, noe som skulle tilsi at kvaliteten skulle være bra nok. Det første jeg merket var at spilleren veide rundt 5 gram, og virket spinkel. Det neste jeg merket var at den hakka for hver minste vibrasjon i bilen. Det var nok å kjøre på grus, så klikka den helt...

 

Som sagt hadde jeg den i rundt 2 timer, så leverte jeg den inn og fikk pengene tilbake.

 

Dette er jo noen år siden, så det kan jo hende de har blitt bedre. Men spiller er ikke det man bør spare inn på syns jeg...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Cube var på begynnelsen av 2000 tallet markeds leder på Multimedia til bil. De slet en periode med varierende kvalitet,

men fra og med 2008 har de levert rimelige produkter av bra kvalitet. De har sluttet å produsere CD radio, men har bra DVD spillere, skjermer, forsterkere og basser. De lanserte nå i desember en knall høyttalere serie kalt HCC. Her er det mye lyd og flott design til en fornuftig pris.

Cube er blant de største i landet på ryggekamera systemer, og forhandles i all hovedsak i BILXTRA kjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha... du er klar over at Cube bare er en logo bildel-leverandøren Sørensen&Balchen selv setter på noen produkter de importerer? S&B har jo aldri produsert noe av dette selv, dette er standard "kina-varer" importøren får satt sin egen logo på, enkelt og greit. Intet galt med dét, har såvidt sparket igang samme opplegget selv her med Khudos-produkter.

 

Denver (Danmark), Scott (HK), dynaBel (Oslo), LiB (Bergen), FenceAudio (Sørlandet), US-Blaster (NL), Boss (US), SoundStorm (billigmerket til Boss), Pyle (US) og en hel haug andre langt mer anerkjente merker driver på samme måten. Blir mer og mer vanlig, og det synes jeg egentlig er litt trist.

 

At Cube noen gang har vært markedsleder på MM kan jeg virkelig ikke huske, men skitt au. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt ganske vanlig i markedet ja. Se bare på LiB og dynaBel sine "multimagnets" basser. Helt like.. Samme gjelder for blandt annet Rockford Fosgate, som ikke er ett utpreget billigmerke. RF kjører, etter min mening, kunstig høye priser på sine produkter som blir produsert på samme samlebånd som forsterkere og basser til typiske "billig" produsenter. Selvfølgelig med ett annet design. RF sine spillere har Blaupunkt innmat.. Med alle disse "Made In China" produktene kan man være heldig og desverre meget uheldig..

 

Av billigmerker som utmerker seg for min del anbefaler jeg dynaBel, Xelent og PlanetAudio som er det dyre alternativet til Boss..

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår