Gå til innhold

anlegg!! med ipod

Ranger emnet


Vmaster

Anbefalte innlegg

hei jeg skal sette inn nytt anlegg i corollaen min..hehe trist bil men men.. Skal bruke 5000 på en hel pakke.. noen som har tips om hva som ville være det beste til denne prisen? vet det ikke er mye penger for et anlegg..men har ikke så mye penger for hånden nå =(

et spm.. er det mulighet å koble ipoden til anlegget slik at jeg spiller sangene mine fra den? evt hvordan..

 

håper på nyttige svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil nesten påstå at den radio sender greien er den beste løsningen. Da kan du ta med de spilleren inn på skolen når du er der og rett ut igjen etter på og slippe å rote etter kabler igjen. Dessuten skal du bytte sanger og slikt og da vil alle ta på den så da er det greit at den er litt mobil

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men jeg vil påstå at jack-inngang i front er den beste løsningen. Da kan du legge i-pod`en ved siden av spilleren i hylle e.l. og bruke en jack kabel som bare ikke er lenger enn nødvendig.

Vil tippe den radio sender greia er rimelig dyr sammenlignet med en jack-kabel.

(Forutsetter at hovedunit`en blir av typen med jack inngang i front da. )

Evt. kan du legge en lydinngangs-kabel til et sted som passer for deg hvor i-pod`en kan ligge.

(Forutsetter ikke jack-inngang i front, kun kjøp av 1stk kabler).

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt så er løsningen min enkles og billigst. det eneste du gjør el å legge vanlig phono ledning fra forrsterkeren og forrover. så tar du å kjøper en phono til jack omformer og kobler den til ledninga fra forsterkeren. så tar du bare å putter den jacken inn i hode telefon utgangen så vips har du lyd. denne løsninga kommer til å koste et sted mellom 50 og 100 kr. (sett at du har forsterer og slikt fra før)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår