Kimmis Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Noen som kan fortelle meg hva det er ? Når jeg skrur på tenninga, og de 10 første sekundene etter jeg har startet bilen, så står det "DEL" på trip-telleren. Hva betyr det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Sikker på at du har lest riktig? Jeg ville forventet at det sto OEL, som betyr at den ønsker seg oljeskift. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Kanskje det er for å slette triptelleren. "Delete" vettu... Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Det står nok OEL, som over så betyr det at det er på tide med oljeskift. Kommer det opp INS så er det på tide med inspeksjonservice. Men har du, som mange andre, tatt servicene selv utenom verksted så følger du helt sikkert en egen oljeskift/serviceintervall og kan se bort i fra disse. Bare å nullstille serviceindikatoren. Følg dette: http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=3086657 Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Takker og bukker. Det er meget mulig det står OEL vett ! Har skifta olje, så da får jeg bare reset'n da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Stemmer det, OEL er en forenklet måte å skrive Öl på (= olje). Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg