Gloms Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Har en 323 F fra 1996. Setebeltet på sjåførsiden henger seg opp når jeg tar det av meg. Det vil si at når jeg trykker på knappen for å ta det av meg så dras det ikke inn i holderen, men blir bare liggende over meg, og jeg må dytte det inn for hånd og hjelpe mekanismen. Er det noen stalltips til hvordan jeg kan fikse det her? noen som har hatt samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Muttern har samme bil og det er dårlig konstruksjon på den mekanismen som trekker tilbake beltet, samma problemet der. Kjøpte bare ny å bytta, trur jeg ga 150,- for den. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Hvor kjøpte du ny? og hva med EU kontroll? vil den gå gjennom der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 det som blir kontrollert på eu kontroll er: Bilbelter-skader på bånd/belter Bilbelter - feil ved rulle/lås men ingen mekanikkere er grundig på det, kjekker bare om det er skader og om beltet låser seg Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 ok, så hvor kjøper jeg nye belter til en rimelig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 ok, så hvor kjøper jeg nye belter til en rimelig penge? Hør med en lokal høgger, trur heller ikke det er så dyrt å kjøpe igjennom mazda. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Snakka med en kompis, han sa det kunne være at den fjæra som drar beltet inn trengte litt olje. Han nevnte også at han trodde det fantes oljer for det, sånn at man slipper å bruke 556 og at beltet blir klissete. Men han har dratt på ferie nå, så han kan ikke hjelpe meg, og jeg er ganske utolmodig :P så, er det noen her som vet om det går ann å kjøpe en sånn olje, åpne det dekselet beltet er inni og ta på litt olje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Snakka med en kompis, han sa det kunne være at den fjæra som drar beltet inn trengte litt olje. Han nevnte også at han trodde det fantes oljer for det, sånn at man slipper å bruke 556 og at beltet blir klissete. Men han har dratt på ferie nå, så han kan ikke hjelpe meg, og jeg er ganske utolmodig :P så, er det noen her som vet om det går ann å kjøpe en sånn olje, åpne det dekselet beltet er inni og ta på litt olje? Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg