abarth racing Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 hei. hadde problem med at bilen min slura på 2,3og4 byttet til forsterket trykkplate tp-618 fra pedersen og organisk lamell. brukt ca 1.år og den slurer fortsatt på 4. skulle vel ikke gjort det, den kombinasjon skal jo holde 450nm? trykkplata kan jo ikke bli ødelakt på ett år? Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 (endret) Lamell......,,,,...,,,......,.,.,....,,,,,......,.,.,, ossen lamell brukte du. ny? orginal sachs vovlov lamellen min var 7mm tykk blir den tynnere mister du innspennings trykk (ca 1000kpm mener jeg 618 trykkplata har) har du over opphetet lamellen din bra nok blir den "glasert" da blir det mindre friksjons kan man si. overflatene på trykkplate/svinghjul blir heller ikke optimale heller kan man si. 1. beste hadde vært å få maskinert overflata på svinghjulet og rubba trykkplata med smergel.... 2 bytt lamell 3 finn ut hvor trykkplata klemmer hardest (mange nm og tjene) 4 finn ut om du må ha skiver mellom trykkplate/svinghul eller om du må dreie av boltesirkelen på svinghjulet 5 Mål ikke TRO 6 slipp svinghjulet fra sannesundbrua rett i styrhuset på en tankbåt under, er vel +- 60-70m der, burde få opp litt fart visst det ikke er letta for mye :cruising: Endret November 18, 2009 av vølvø trallallalallaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 gjorde ikke noe med svinghjul. monterte det bare inn. begge deler er 1. år gamle og kjøp på pedersen. kan jo bytte lamell og heller sette inn sinter, da har jeg jo ny lamel og en sterkere kombinasjon, kan og få en kamerat til å plane svinghjulet for da blir det jo rett, og sinteren er vel 1 mm tykkere? Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 hadde omtrent samme problemet, da var det cluch vieren som va fucka, holdt på å smelle pedalen gjennom dørken første gang jeg skulle clutche etter det;) sjekk den du, ja om du ikke har hydraulisk da.. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 får prøve å bytte wire da. mindre jobb det enn av med kasse. clutchen er liksom myk når jeg begynner å trykke og blir stivere en bit innover. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 akkurat som det skal være det, men prøv å justere den i stedet ;)høres ut som lammelen din er slitt om den tar mest lenger ut. sinter clutch vil du ikke ha om du ikke er helt nødt. veldig til slitasje med det og er noe du har om du er helt nødt eller har dårlig med cash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 trur ikke det hjelper å justere den. m jeg kjører i 100 og klemmer inn pedalen noen mm så begynner den å slure men tar , er ikke ordentlig løst ut før den er helt inne. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 du kan jo bare koble av vieren på utløserarma, så kjenner du jo fort om den er dårlig. bare ha noen under som drar tilbake. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.