Gå til innhold

Volvo 740 gl...

Ranger emnet


volvosjuførti

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har noke problem me 740en min, han vil ikkje gå på tomgang..

Eller, når han er kald so går han ganske greit men me ein gang den blir varm so er det som han "hoster" ei stund og so riste heile bilen godt og deretter stopper han.. Noen so veit noke om dette?

 

 

Kan og fortelle at det er ein 87 modell, men 86 motor pga registerhavari. Bilen er kvit, forholdsvis orginal men har hivd vinge på den og skiftet til svart / blått interiør og anna stasj inni. Det neste blir utvendig med evt styling ( har skam lyst på add on so visst noken veit om so gje ein lyd! ) og effektanlegg er bestilt. Senking har eg vurdert men lure berre på å kappe fram til eg får råd.. demperene er ikkje mykje faste lengre so gjer egentlig ingenting om eg hadde ødelagt dei gamle.. må ha nye uansett..

Kom me tips til at den skal bli tøffere! og hjelp meg med tomgangsproblemet dei som kan :)

:thumb

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b230a? b230k? står på register deksele.....

 

det som er typisk på b230a, er vakum leksje? gåen membran, forgasseren er tom for olje? gåen insugs pakning, tennings feil, alså dritt i fordeleren.

 

og b230k, der er somregel mye dritt med heile gasserdriten, enklare og bygge om til A forgasser, enaste som må gjøres der er nyttinsug med forgasser, og en ny gass wire... å ny insugs pakning...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b230a? b230k? står på register deksele.....

 

det som er typisk på b230a, er vakum leksje? gåen membran, forgasseren er tom for olje? gåen insugs pakning, tennings feil, alså dritt i fordeleren.

 

og b230k, der er somregel mye dritt med heile gasserdriten, enklare og bygge om til A forgasser, enaste som må gjøres der er nyttinsug med forgasser, og en ny gass wire... å ny insugs pakning...

 

er ein b230k.. Er det so lett som det høyres ut som? berre å skifte innsug og forgasser? da passa og alt funka uten noken nye ledninger/slanger? Er det dyrt, har ein volvohøgger i nærheten so eg kan høyre me.. er da noke anna effekt då elle går han dårligere?

Takk for svar! :D :)

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lett som bare det, passer bolt on, er sikkeert en del vakum slanger du må fjærne..

 

Tror ikkje den går dårligere nei.. :) går sikkert bedre, ny membran i samme slengen og hjelper på. og hell tynn motor olje på den, i stede for gasses olje,

 

lite trimm tips.. :) får ikkje mye efekt ut av det, får litt meir bensin..

 

ikkje betal meir enn 500 for det, gasser insug, og wire.... :) prøv på 300. er ett huggeri så dt er lov og prute.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lett som bare det, passer bolt on, er sikkeert en del vakum slanger du må fjærne..

 

Tror ikkje den går dårligere nei.. :) går sikkert bedre, ny membran i samme slengen og hjelper på. og hell tynn motor olje på den, i stede for gasses olje,

 

lite trimm tips.. :) får ikkje mye efekt ut av det, får litt meir bensin..

 

ikkje betal meir enn 500 for det, gasser insug, og wire.... :) prøv på 300. er ett huggeri så dt er lov og prute.. :)

 

flotte greier! Høyres no enkelt ut iallefall, får reise på høggern i morgo å høyre me han:)

Eg antar eg berre kobler til dei vakuum slangene som skal vere der, ( som er innlysende og mykje likt på det gamle? ) og resten berre plugga eg? ;)

Beklager, eg kan ikkje heilt dette vakuum greiene, so her er eg egentlig ganske blank :(

Læring gjer mester :) :D

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har snakka me noken som veit litt, dei trur da e feil blanding på luft og bensin og lekasje ein eller anna plass på enten luft eller bensin. Med andre ord, sug sikkert falsk luft ein plass... Kan dette høyres rett ut? :spin

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg har hørt som har bygd om fra K til A, har måttet bytte tenningsanlegg, pga. tenningsbank.

 

Gå over alle vakuumslanger rundt forgasseren først du.

 

Har verken skifta eller kjøpt a forgasser endå, fordi det var noken som sa det samme som deg :)

 

Alle vakuumslanger skal eg sjekke ja, men den ventilen under innsuget, den eg ikkje tilkobla pga den eine tilkoblingsrøyret, er knekt på den. Kan det ha noke med det å gjere?

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det ikke trekker falskluft der den skal inn så har ikke det noe å si.

 

Den står jo i blokka under innsuget.. Kan det suge falsk luft der? er til vakuum slanger, dei ligg klar, har berre sett skrua i dei so dei er tett.. Gul/brune slanger, noken som veit kva dei er til?

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår