Gå til innhold

Navara / Hilux??

Ranger emnet


Andro

Anbefalte innlegg

Kommer jo helt an på hva du vil prioritere, komfort, eller fremkommelighet. Defender på 35" eller 38", heva og ARB foran og bak er vel så og si ustoppelig. På linje med Hilux med samma konfigurasjon. Til gjengjeld er vel det ikke akkurat noen BMW 7-serie i komfort. BMW X3 hadde i sin tid(2004-5) det mest avanserte 4WD-systemet(tatt i betraktning rekasjonstid osv), og det antar jeg at det har enda. Men jeg ville heller hatt to stk luftsperrer og spaker på gølvet, enn en data som klager hele tia :)

 

Og ja, jeg har prøvd begge.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granada3.0GLs innlegg i en annen tråd:

 

Regner med det er en 2.5 Di, altså en 2.5 liter turbo med direkte innsprøytning og bosch VP44 pumpe og 133 hk.

 

Ikke stort du kan gjøre uten datahjelp på denne, det vanligste er trimbokser f. eks denne, krever litt arbeid, da det skal kobles på noen ledninger på ecu, samt på dieselpumpa+jording på pumpa. om jeg husker rett.

 

Det som er proiblemet, er at motorene i disse ikke er helt bra, dvs. at de holder ved normal bruk og vedlikehold, men slurver man med vedlikeholdet går rådelagra fort, kan vel diskuteres om nissan gjorde jobben skikkelig da de økte volumet fra 2.2(YD22) til 2.5(YD25), navnet på motorne din er vel YD25DDTi om jeg husker rett.

 

Håper dette ga svaret på dine spm?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tipse deg om at Navara etter 2001/2002 har visstnok dårligere motorer enn de tidligere modeller. De tåler visst mindre.

 

Stemmer dette. På noen så kan plutselig råden ta seg en tur ut av motorblokka. Og driverket på dagens modell tåler IKKE at du hever den for å sette på fete hjul etc, hvis du har det som plan

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår