jensemann23 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Hva med oljeskift? Kan jeg gjøre dette selv, eller er det spesial plugg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Siter meg ikke på dette, men da jeg forhørte meg på Oliver bil eller Olrud mente de jeg prata med at 1.9 150hk har forsterka blokk og råder. Og sikkert flere detaljforskjeller i forhold de andre variantene. Men det er nå mange år siden, så har glemt det meste. Om hundre år er alt glemt! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Hva med oljeskift? Kan jeg gjøre dette selv, eller er det spesial plugg? Kan fint bytte olje selv, bunnpluggen får du av med 19mm pipe/fastnøkkel. Husk å bytte kobberpakningen. Men har du ikke bukk blir det litt vrient pga bunnplata. Oljefiltret er et innsatsfilter, for å få av koppen må du ha ei oljefiltertang Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg